سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران از حضور در تیم شهرداری ارومیه منصرف شد.

عطایی از شهرداری ارومیه رفتنی شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل بهروز عطایی ، سرمربی تیم ملی جوانان و سرمربی سابق تیم والیبال کاله آمل، به پیشنهاد تیم والیبال شهرداری ارومیه پاسخ مثبت داد و با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

بعد از حضور عطایی در این تیم بازیکنانی نظیر شهرام محمودی و سید محمدموسوی نیز با تیم شهرداری ارومیه وارد مذاکره شدند. با این حال صحبت‌هایی که این اواخر  پیرامون فعالیت  تیم شهرداری ارومیه به گوش می‌رسید، این مربی جوان را از حضور در تیم شهرداری ارومیه برای فصل آتی  منصرف کرد.

در مدت اخیر که تیم‌هایی زیادی از حضور در لیگ والیبال منصرف شده‌اند، اخباری ضد و نقیضی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه باشگاه شهرداری ارومیه منحل خواهد شد. البته این اخبار هنوز از سوی مسئولان شهرداری و استانداری تایید نشده است اما به نظر می‌رسد بهروز عطایی از این موضوعات ناراحت است و تصمیم گرفت به حضورش در این تیم پایان دهد.

به نظرمی‌رسد آینده مبهم باشگاه شهرداری ارومیه عامل این تصمیم بهروز عطایی است. عطایی نزدیک به 10 سال هدایت تیم کاله آمل را بر عهده داشت، تیمی که بعد از پیوستن وی به تیم شهرداری ارومیه، مسعود آرمات را جایگزین عطایی کرد.

حالا باید دید بهروز عطایی به تیم سابق خود بازمی‌گردد یا مقصد دیگری را برای فصل سی ودوم لیگ برتر انتخاب می‌کند. عطایی یک ماه قبل به همراه تیم ملی والیبال جوانان به عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دست کرد.


بیشتر بخوانید:

«شهرداری ارومیه» بر سر دوراهی عطایی و کارخانه!


انتهای پیام/

بهروز عطایی از شهرداری ارومیه رفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار