معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از اجرای ۸ پروژه ملی بزرگ در استان زنجان خبر داد.

اجرای ۸ پروژه ملی بزرگ در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ درمراسمی با قدردانی از زحمات وثوقی مدیر کل سابق اداره راه شهرسازی استان زنجان ، بیات منش به عنوان مدیرکل راه وشهر سازی استان معرفی شد.

مهندس علایی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت راه وشهرسازی در مراسم معرفی مدیر کل جدید اداره راه وشهرسازی استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت گفت: استان زنجان به لحاظ قرارگیری در کریدور شرق به غرب و همجواری با ۷ استان از نظر استراتژیک جایگاه ویژه‌ای را در کشور داراست.

مهندس علایی با اشاره به اجرای ۸ پروژه ملی بزرگ در استان زنجان گفت: در تلاش هستیم با اتمام پروژه‌های در دست اجرایی همچون افزودن آزاد راه، راه اصلی و فرعی و روستایی بتوانیم کمک قابل توجهی به توسعه استان زنجان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان هم با اشاره به در دست اجرا بودن چند پروژه اصلی در استان، بر اهتمام ویژه برای سرعت بخشیدن در اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد.

سلطانی با بیان اینکه در حوزه‌هایی همچون بازآفرینی شهری در مسیر توسعه قرار داریم بر تقویت این حوزه و تعیین تکلیف طرح‌های های اجرایی باقیمانده در حوزه شهرسازی و مسکن وسرعت دادن به پروژه محور داود قلی دلجویی تاکید کرد.

وثوقی مدیر کل اسبق اداره راه شهرسازی استان زنجان هم در این مراسم با اشاره به اینکه کار‌های بزرگی در حوزه راه و شهرسازی در استان زنجان علی رغم کمبود منابع مالی صورت گرفته است گفت: ۵۳ پروژه راه و شهرسازی در استان زنجان درحال اجرا واحداث است.

بیات منش مدیرکل راه وشهرسازی استان هم ۳ حوزه آموزش، به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام وتقویت حوزه باز آفرینی شهری را از اولویت‌های کاری خود دانست.

 

انتهای پیام/ع

 تودیع و معارفه مدیرکل راه وشهر سازی استان زنجان با حضورمعاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت راه و شهرسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.