عامل افیونی در شهرستان بابل به همراه ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان بابل دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک عامل افیونی اهل استان فارس در مازندران و شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ خبر داد و گف: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه وابستگی به مواد مخدر یکی از مسائل اجتماعی مهم امروز در جهان است، افزود: اعتیاد به مواد مخدر موجب برهم خوردن آرامش روانی، عدم پای بندی به اصول خانوادگی و ارزش‌ های آن، بی توجهی به مسائل و رویداد‌های جاری زندگی، ایجاد روابط بیمارگونه و عدم سازگاری توام با اختلافات مکرر و آشکار می‌ شود که نتیجه آن ضعیف شدن اصول اخلاقی حاکم بر خانواده است.

فرمانده انتظامی بابل از شهروندان خواست: برای مقابله با هرگونه ناهنجاری‌ های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.