علی ثمری و شاهین مهردلان از دست یابی به مدال پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی باز ماندند.

///////دست پرتابگران ایرانی به مدال پرتاب وزنه نرسیدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بازی های آسیایی در ماده پرتاب وزنه پیگیری شد.علی ثمری و شاهین مهردلان که به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت حضور داشتند در پایان از رفتن روی سکو و کسب مدال بازماندند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این ماده علی ثمری با رکورد 18.21 متر به جایگاهی بهتر از هفتمی دست نیافت.

ثمری اولین و دومین پرتاب خود را خطا کرد، او در پرتاب سوم ۱۷.۴۹ متر را به ثبت رساند و در پرتاب چهارم و پنجم دوباره خطا کرد. او آخرین پرتابش را به طول 18.21 به ثبت رساند.

همچنین شاهین مهردلان که نخستین حضورش را در بازی های آسیایی تجربه می کند در نهایت بدون اینکه رکوردی را ثبت کند با سه خطا از گردونه مسابقات کنار رفت در رتبه یازدهم ایستاد.

مدال های طلا، نقره و برنز این ماده به ترتیب به سینگ تور تاجیندرپال هندی، یانگ لیو چینی و ایوان ایوانوف قزاقستانی رسید. ضمن اینکه پرتابگر هندی توانست با پرتاب 20/75 متر رکورد این بازی ها را از آن خود کنددر این ماده 11 پرتابگر حضور داشتند.


بیشتر بخوانید:

راهیابی تفتیان به نیمه نهایی دوی 100 متر بازی های آسیایی
سپیده توکلی فینالیست پرش ارتفاع بازی‌های آسیایی شد


انتهای پیام/

نتیجه نهایی پرتاب وزنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار