سرپرست اداره کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری کمیته امداد از جامعه تحت حمایت و خدمات این نهاد در سه ماهه نخست امسال گزارش داد.

چه افرادی از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند؟ + اینفوگرافیکبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید ملکشاهی، سرپرست اداره کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری کمیته امداد با اشاره به اینکه هم‌اکنون سه میلیون و ۸۷۵ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند گفت: ۷۲ درصد از مددجویان کمیته امداد علاوه بر دریافت مستمری‌ از سایر خدمات این نهاد بهره‌مندند و ۲۸ درصد دیگر موردی خدمت دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه سرپرست ۶۲ درصد از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد «زنان» هستند افزود: ۴۸ درصد از جامعه تحت حمایت کمیته امداد بیش از ۶۰ سال سن دارند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد به ایتام و فرزندان بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های با سرپرست زندانی، کودکان دچار سوءتغذیه، سالمندان، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند داده می‌شود، یادآور شد: با توجه به نوع نیاز مددجویان برای آن‌ها بسته‌های خدمتی تهیه‌شده است.

سرپرست اداره کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری کمیته امداد گفت: خدمات کمیته امداد شامل کمک‌هزینه ازدواج، وام ضروری، امور حقوقی و قضایی، اشتغال، مسکن، پرداخت کمک‌ معیشت و کالا، کمک به ازدواج مجدد زنان، معافیت انشعابات، تسهیلات نظام‌وظیفه، خدمات درمانی و امور بیمه، خدمات مشاوره‌ای و آموزش و امور فرهنگی است.

چه افرادی از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند؟ + اینفوگرافیک

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
منکه از دوران دبیرستان پدرم شغل آزاد بوده و فوت شده و هیچ منبع درآمدی ندارم تا بحال هیچ خدمتی از این نهاد ندیده ام، با معدل الف و رتبه یک فوق لیسانس مهندسی مکانیک گرفتم در حالیکه از این نهاد ریالی به من کمک نکردن تا جاییکه با لپ تاپ دوستم رفتم از پایان نامه ارشدم دفاع کردم و بعد در کنکور سراسری دکترا شرکت و در دوره روزانه در دو گرایش قبول شدم اما بخاطر دوری مسیرو نداشتن امکانات تحصیلی نتونستم تحصیلاتمو در مقطع دکتری ادامه بدم.
حتی طرح خود اشتغالی دادم ولی گفتن اول برو کارو با سرمایه خودت شروع کن تا ما بعد بیاییم به شما تسهیلات کمکی بدیم تازه اونم باید سند و ضامن معتبر داشته باشی تا تسهیلات بهت بدیم !!!
این کجاش حمایته ؟؟؟
فقط اسم من بعنوان فرزند مددجو نوشته شده و حتی سهام عدالت هم به من ندادن. حتی سربازی هم رفتم و ۲۰ ماه خدمت کردم تا کارت پایان خدمت گرفتم.
اگر حمایتی بوده برای ما افراد عادی که نبوده، شاید برای آدم های خودشون بوده مطمئن باشید.
آخرین اخبار