کارگاه تخصصی،مهارتی«غدیر شناسی» سوم و چهارم شهریور به میزبانی فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزارمی شود.

مدیر فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: این کارگاه تخصصی در آستانه فرارسیدن عید غدیر با هدف مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی و کشف حقایق دینی در رابطه با غدیر و گسترش آموزه های ولایت و امامت برگزارمی شود.

محمدرضا گلسرخی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون تربیت متخصص در مورد غدیر گفت: با توجه به اینکه دفاع فرهنگی نیاز امروز جامعه است،به منظور فراهم آوردن تمهیدات لازم برای گسترش آموزه های ولایت و امامت، کارگاه تخصصی،مهارتی غدیر شناسی با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری همچون سید احمد رضوی و شیخ روشنایی از موسسه عالی خاتم النبیین به اجرا در می آید.
وی حضور اساتید مجرب از قم، اعطاء گواهی نامه پایان دوره به غدیر پژوهان و دعوت از برگزیدگان این دوره برای ورود به سطوح و دوره تکمیلی را از جمله مزایای این کارگاه ۲ روزه برشمرد.
به گفته وی، کارگاه دو روزه"غدیر شناسی"به همت و مساعدت فرهنگ سرای المهدی،گروه تبلیغی تخصصی موعود کاشان و همچنین موسسه هم اندیشی کانون های مساجد کاشان در تالار اجتماعات این فرهنگ سرا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه تخصصی،مهارتی«غدیر شناسی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.