چهار طرح هفته دولت در روستای لپاسرک رامسر با اعتبار ۶۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفرقلی مدیرپناه رییس شورای اسلامی روستای لپاسرک در مراسم افتتاح چند  طرح روستا با بیان اینکه ساختمان دهیاری در سه طبقه ساخته شده است گفت: طبقه اول به دلیل عدم وجود مسجد به برنامه‌های مذهبی و اعیاد، طبقه دوم شامل دفتر شورا و دهیاری و طبقه سوم به سالن جلسات اختصاص داده شده است.

وی افزود: خرید زمین و ساخت این ساختمان ۴۵۰ میلیون تومان هزینه داشته است .

مدیرپناه گفت: آسفالت کوچه شقایق و یاس به مساحت ۳۵۰۰ متر به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و بازگشایی کوچه بهار و بازسازی آن به مبلغ ۱۰ میلیون تومان و نصب کافو مخابرات و حفاری برای فیبر نوری به طول ۴۰۰ متر به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از دیگر اقداماتی است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی روستای لپاسرک عدم واگذاری ماشین حمل زباله پول با وجود واریز اعتبار را یکی از مشکلات این روستا دانست و گفت: با وجود تلاش‌های بسیار زیاد آبفار، اما مشکل کم آبی این روستا همچنان پابرجاست و نیاز به اعتبار بیشتری دارد

وی افزود: ۱۵۰ میلیون تومان در سال جاری برای رفع مشکل آب روستای لپاسرک اختصاص داده شد و در سال جاری شاهد آغازطرح آبی خواهیم بود.

همچنین محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم بهره برداری ۴ طرح روستای شادمنصورمحله با بیان اینکه در این روستا در دوره‌های گذشته کار‌های اساسی انجام شده گفت: اکثر مشکلات زیرساختی این روستا در سال‌های اخیر مرتفع شده است و حالا باید تقویت شود.

وی افزود: در روستا‌هایی که اقدامات زیرساختی اجرا شده است در بخش تقویت زیرساخت‌ها و نرم افزاری آن شامل زیباسازی، پارک محله‌ای در برنامه قرار دارد.

ساماندهی گلزار شهدا توسط بنیاد شهید، اجرای طرح هادی روستا شامل جدول، کانیوو و آسفالت توسط بنیاد مسکن، ایجاد امکانات ورزشی و فضای سبز و احداث میدان مقابل مسجد جهت رفع مشکلات ترافیکی توسط شورای اسلامی و دهیار شاه منصور محله طرح های بئد که مورد بهر ه برداری قرار گرفت .

انتهای پیام /ر

افتتاح چندین طرح‌های روستایی در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.