استاندار آذربایجان شرقی از صدور مجوز احداث برای ۲۵ هتل درآذربیجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آذرشهر، با اشاره به لزوم تمرکز سرمایه گذاران به احداث هتل و مراکز خدماتی و اقامتی گفت: هم اکنون مجوز احداث برای ۲۵ هتل صادر شده که عملیات اجرایی هفت هتل در حال انجام است.

استاندار آذربایجان شرقی درادامه گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی در کشور، از سال قبل تاکنون بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری شده است.

خدابخش با اشاره به روند مناسب سرمایه گذاری در استان افزود: در فضای کنونی از تمامی دانشجویان و فارغ‎التحصیلان دانشگاه‎ها انتظار داریم تا در زمینه‎های مختلف اقدام به کسب مهارت کرده و اصول مختلف کاری همچون آموزش‎های مرتبط با صادرات، واردات و خدمات مناسب را فرا بگیرند؛ چرا که اشتغال تنها به بخش تولید، مربوط نمی‎شود و در بخش‎های خدماتی نیز فرصت‎های شغلی خوبی در انتظار جوانان است.

وی بیان کرد: هم اکنون در ۲۹ روستای مختلف استان، سرمایه گذاری‎هایی در بخش گردشگری صورت گرفته و فرصت‎های شغلی خوبی نیز در این حوزه فراهم شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص برخی پتانسیل‎های بالای شهرستان‏های آذرشهر به خصوص در حوزه کشاورزی اظهار کرد: با وجود این پتانسیل بالا انتظار داریم جوانان منطقه دست به کار شده و با راه اندازی صنایع تبدیلی، بازار صادرات این محصولات را در دست گیرند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به بحث صنایع تبدیلی گفت: با اندکی توجه بیشتر در بحث صنایع تبدیلی و همچنین بسته بندی مناسب محصولات تولیدی، می‎توان آن‎ها را به چندین برابر قیمت خام محصول به فروش رساند.

خدابخش در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم مجازات احتکار کنندگان کالا در وضعیت کنونی کشور خاطرنشان کرد: برخی‎ها از وضعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و اقدام به احتکار کالا می‎کنند، اما این افراد توجه داشته باشند همان طور که آن‎ها دلشان به حال عموم مردم نمی‎سوزد، ما نیز دلمان به حال آن‎ها نخواهد سوخت و تذکر و مجازات جدی برای این افراد در پی خواهد بود.

وی در پایان، هفته دولت را یادآور خدمات شهید رجایی و باهنر دانست و متذکر شد: پیام اصلی هفته دولت این است که آرمان شهدا را هیچ گاه فراموش نکنیم و در این راستا مدیران با تمامی اختیاراتی که بر عهده دارند، باید در انجام وظایف و مسئولیت‎های خود بالاترین دقت را داشته باشند. 

 

انتهای پیام/ش

سرمایه گذاری یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.