فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و کشف انواع دارو و کالا‌های اساسی مصرفی در دو واحد انبار در شهرستان گرمی خبر داد وگفت: ارزش این کالا‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با بررسی‌های انجام شده مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و انواع دارو در شهرستان گرمی اقدامات در زمینه مقابله با چنین تخلفاتی که منجر به ایجاد نابسامانی در شرایط بازار و وضعیت اقتصادی می‌شود آغاز شد.

وی با بیان اینکه مردم در زمینه مبارزه با احتکار نقش مهمی دارند، افزود: احتکار این کالا‌ها در دو واحد انباری در محله شهریار توسط مردم گزارش شده بود که بلافاصله پس از دریافت این گزارش‌ها تحقیقات لازم انجام و با محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی با تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، نسبت به کشف و شناسایی این کالا‌ها و دارو‌ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی‌های قضایی و بعد از بازرسی از این انبار‌ها ۷۱۳ هزار قلم انواع دارو‌های اورژانسی و کمیاب و ۱۰ هزار انواع کالا‌های اساسی مصرفی از جمله برنج از این انبار‌ها شناسایی شد.

عبدی از شناسایی و کشف انواع دارو و کالا‌های اساسی مصرفی در این دو واحد انبار به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: دو نفر متخلف مربوط به این احتکار این کالا‌ها در این انبار‌ها دستگیر شده و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع شدند تا رسیدگی لازم در مورد تخلف آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/ی

 

کشف داروهای احتکار شده در گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.