عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

افکار عمومی نیازمند مدیریت هوشمندانه است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه افکار عمومی امروز نیازمند مدیریت هوشمندانه است،گفت:روش های غلط مدیریتی را باید اصلاح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در دومین نشست شورای سیاست گذاری و راهبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه افکار عمومی امروز نیازمند مدیریت هوشمندانه است،گفت:روش های غلط مدیریتی را باید اصلاح کرد.

وی افزود:امروز باید متناسب با نیاز جامعه که با گذشته بسیار متفاوت است تبلیغات انجام داد.

ضرغامی با بیان اینکه با آمدن فضای مجازی نوع تبلیغ به طور کلی با گذشته متفاوت است لذا با سبک های قدیمی نمی توان کار کرد،گفت:امروز گزارش مسئولان و مدیران از حالت صادقانه و صریح که ثمره انقلاب است خارج شده و تنها از افتخارات خود می گویند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مسئولان جمهوری اسلامی بزرگ ترین مخرب دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند،افزود:مردم ما خیلی مردم خوبی هستند که حرف های بی ربط مسئولان را باور نمی کنند.

وی با بیان اینکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری فساد سیستمی چون دوران طاغوت که بنای همه چیز بر پایه فساد بود وجود ندارد،عنوان کرد:مدیران ما به حقوق ماهیانه خود وصل هستند و اگر نگیرند دچار مشکل می شوند که این نشان از نبود فساد سیستمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ضرغامی با اشاره به اینکه باید تبلیغات دشمن را خنثی کنیم و در این خصوص دقت لازم را داشته باشیم،بیان کرد:در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید مراقب باشیم که نگاه جناحی حاکم نشود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه باید با مردم همزاد پنداری کنیم،اظهار کرد:اگر به دست دشمن باشد هیچ معنویتی را برای مردم ایران باقی نمی گذارند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با مجرمینی که خون مردم را کشیدند به صورت جدی برخورد کند،گفت:افکار عمومی امروز نیازمند مدیریت هوشمندانه است.

ضرغامی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات زیرساختی در کشور این است که دولت آیین نامه نمی نویسد،عنوان کرد:رویه های غلط را باید اصلاح کرد و تا زمانی که رویه ها اصلاح نشود نخواهیم توانست کاری از پیش ببریم.

عضو شورا یانقلاب فرهنگی با بیان اینکه گاهی در برخی موارد آمارها بزرگ تر از دروغ های شاخ دار است،بیان کرد:اگر نگاه انقلابی و جامع باشد خواهید توانست نمای خوبی از انقلاب اسلامی برای مردم ارائه دهید.

وی ادامه داد:استان خراسان جنوبی استانی ولایی است که باید با از بین بردن مرزهای کاذب و جذب حداکثری این مهم را حفظ کنیم.

حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت:ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی از تیرماه با همایشی وزین که نشان از همت مسئولان داشت برای برگزاری باشکوه این مناسبت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مرحله اول که تشکیل ستاد است در ۲۶ شهر و شهرستان و ۱۳ کارگروه در مرکز استان انجام شده است،افزود:کارگروه بسیج و سپاه پاسداران زحمت اجرایی شهرستان ها را بر عهده دارد و محتواهای ویژه ای برای این مناسبت فراهم کرده اند.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه جاری کارگروه ها به احصاء دستاورد های نظام در برش استانی و شهرستانی برنامه ریزی کنند،گفت:تمام مساجد به ویژه مساجد محوری استان،مدارس،دانشگاه ها و رسانه ها آمادگی کامل برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران که در امتداد غدیر است را دارند.

انتهای پیام/غ

روش های غلط مدیریتی را باید اصلاح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.