مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۲۶ انبار نگهداری لوازم احتکار شده و قاچاق در استان همدان در طول یک ماه گذشته خبر داد.

کشف ۲۶ انبار نگهداری لوازم احتکار شده در یک ماه گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد : ۲۴ انبار کشف شده مربوط به احتکار کالا ، یک مورد مربوط به تقلب و یک مورد هم مربوط به قاچاق کالاست.

وی با بیان اینکه همه انبارهای کشف شده با اطلاع مردمی بوده است خاطرنشان کرد : اصناف هم با ما همکاری خوبی داشته اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به وجود ۷ هزار انبار در استان اشاره کرد و گفت : با کمک اداره صنعت معدن و تجارت همه این انبارها بررسی شده و اقدامات قانونی انجام شده است.

حسن پور ادامه داد : از این تعداد انبار کشف شده ۱۰ مورد پرونده به ارزش ۳۱ میلیارد ریال به تعزیرات ارجاع شده و برای ۶ مورد از ده مورد هم با ارزش ۱۷ میلیارد ریال حکم صادر شده است.

وی مهم ترین کالاهای کشف شده را لوازم خانگی ، مواد غذایی ، پتروشیمی و کود شیمیایی بیان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : انبارهای کشف شده برای بار نخست به۷۰ درصد مبلغ کالا جریمه نقدی می شوند ، برای بار دوم سه برابر ارزش کالای کشف شده ، نصب بنر و تعطیلی یک ماهه و برای بار سوم به ۷ برابر ارزش کالا ، نصب بنر و سه ماه تعطیلی محکوم می شوند.

حسن پور از همشهریان خواست هر گونه تخلف و احتکار کالا را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/د.ا

کشف انبار احتکاری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.