رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: دفاع مقدس و ارزش‌های آن متعلق به همه مردم است و انحصاری نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار بهمن کارگر در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با بیان اینکه شأن دفاع مقدس و ارزش‌های آن بسیار بالاست گفت: جناح بندی‌های سیاسی و حزبی در این زمینه و همچنین در موضوع راهیان نور، هیچ جایگاهی ندارد.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس و ارزش‌های آن متعلق به نظام اسلامی و همه مردم و سلایق سیاسی است و کسی نمی‌تواند آن را انحصاری کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان مسئولیت و نقش مهم دولت و همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی در حفظ، حمایت و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس افزود: انتخاب استانداران به عنوان هیئت امنای مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان‌ها در همین راستا صورت گرفت.

کارگر یادآور شد: دولت در ۳ سال اخیر به اندازه ۱۳ سال گذشته برای تکمیل و ساخت موزه‌های دفاع مقدس، اعتبار اختصاص داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۰ موزه دفاع مقدس در استان‌ها بهره برداری گردید و امسال نیز ۶ موزه دیگر راه اندازی خواهد شد.

کارگر با اشاره به پیشرفت مطلوب عملیات احداث موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، از همکاری مسئولان استان در این زمینه قدردانی کرد.

به گفته وی؛ در سه سال اخیر بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در کشور به چاپ رسیده که سهم چهارمحال و بختیاری در نشر این کتاب‌ها مطلوب بوده است.

انتهای پیام/ن

امسال ۶ موزه دفاع مقدس در کشور راه اندازی می‎شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.