فرماندار جم گفت: حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم از اولویت‌های شهرستان جم است که در این راستا پیگیری‌های لازم در دست انجام است.

حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مردم و مسئولان در روستای بهارستان مطالبه‌گری مردم این روستا را ستودنی دانست و اظهار داشت: این نشست با برنامه ریزی خوبی همراه بود به طوری که درخواست‌های مردم در زمینه‌های مختلف مطرح شد.

وی با تمجید از عملکرد نماینده جنوب استان بوشهر در شهرستان جم افزود: الماسی از جمله نمایندگانی است که به جد پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌اش است و خدمات قابل توجهی در شهرستان‌های مربوطه داشته است.

فرماندار جم ارتقای روستای بهارستان به شهر را جزو اولویت‌های اصلی شهرستان نام برد و گفت: ارتقای روستای بهارستان به شهر در حال پیگیری و پرونده آن در هیئت وزیران مطرح است و در این خصوص مشکل و منع قانونی وجود ندارد و نیازمند طی شدن فرآیند قانونی آن هستیم.

حسینی با تاکید بر حل راه‌های مواصلاتی در اراضی اوقافی خاطر نشان کرد: مدیرکل اوقاف استان بوشهر به شهرستان دعوت می‌شود تا مشکل احداث راه‌های ارتباطی در زمین‌های وقفی بررسی و برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس توسط صنایع پتروشیمی‌ها درحال احداث است افزود: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در شهرستان جم و پتروشیمی پارس جنوبی در اجرای پروژه‌های عمرانی مشارکت می‌کنند.

فرماندار جم از فعال شدن پروژه‌های نیمه فعال مدارس خبرداد و تصریح کرد: وارث پروژه‌های بوستان امیدی هستیم که چند سال است بلاتکلیف مانده و برای ۱۶ بوستان اعتبار تکمیلی تامین شده است.

فرماندار جم با بیان اینکه ۲۴ روستای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه‌اند اظهار داشت: مشکلات حوزه مخابرات شهرستان در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده است و به زودی مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی از احداث فیبرنوری جم به فیروزآباد خبرداد و بیان کرد: شبکه فیبرنوری ریز به دوراهک نیز به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم گفت: برای مقابله با گران فروشی و رسیدگی به پرونده‌های متخلفان در آینده نزدیک تعزیرات حکومتی در شهرستان جم استقرار می‌یابد.

وی با بیان اینکه طرح احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن مشخص و کلنگ زنی می‌شود اجرای پروژه‌های آب و بهداشت را در اولویت برنامه‌های شهرستان جم دانست و افزود: مجموع اعتبارات امسال شهرستان جم مبلغ ۳۸ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

فرماندار جم افزود: مجموع اعتبارات سال گذشته شهرستان ۵۰ میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۳۳ آن درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم رضایت نداریم افزود: حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم جزو اولویت‌های شهرستان است که در کنار رفع بحران آب، وقت زیادی از ما گرفته است.

حسینی افزود: زمین بزرگ چمن مصنوعی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/م

حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی از اولویت‌های شهرستان جم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.