برگزاری برنامه های متنوع جشن عید غدیر در بقاع شاخص ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری برنامه های متنوع جشن عید غدیر در بقاع شاخص در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه های متنوع جشن عید غدیر در بقاع شاخص ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایربیان کرد: برنامه‌های مختلفی در عید قربان در بقاع متبرکه برگزار شد و در عید غدیر نیز برنامه‌های جشن در این بقاع برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشن‌های ویژه غدیر در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر در شب و روز عید غدیراشاره کرد و افزود: مهمترین این برنامه‌ها در امامزاده عبدالله(ع) ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده ابراهیم طجرسامن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری کاروان شادی از روستای امامزاده طجرسامن تا مسیر امامزاده ابراهیم(ع) این روستا خبر داد و افزود: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و مردم مسیر دو کیلومتری را در این کاروان شادی در روز عید غدیر طی می‌کنند.

جعفری برگزاری همایش بانوان ولایی در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر درعید غدیر دانست و گفت: برنامه‌های جشن عید غدیر در سایر بقاع متبرکه شهرستان ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن غدیر در شب عید در امامزاده عبدالله(ع) ملایر را از دیگر برنامه‌های عید  در این ایام دانست و گفت: برگزاری خیمه معرفت به مدت 3  ورز در امامزاده عبدالله(ع) با هدف پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت در بقاع متبرکه ملایر است.

وی از اعزام 3 مبلغ در این ایام به بقاع متبرکه ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مبلغان نیز با هدف تبیین واقعه غدیر و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی به بقاع متبرکه اعزام شده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه به اختتامیه طرح نشاط معنوی در ملایر اشاره کرد و گفت: طرح نشاط معنوی اداره اوقاف و امور خیریه با حضور 450 نفر به مدت دو ماه در بقاع متبرکه ملایر برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اعزام 3 مبلغ در جشن غدیر در بقاع شاخص ملایر

برچسب ها: اوقاف ، بقاع متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار