با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و با وسعت سه هزار و ۵۰۰مترمربع افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منصور غلامی وزیر علوم صبح دوشنبه در بدو ورود به سمنان پس از احترام به مقام شامخ شهدا برای افتتاح چند طرح عمرانی و حضور در جلسات پیرامون هفته دولت، در مراسم بهره برداری از دانشکده عمران دانشگاه سمنان، شرکت کرد.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: پنج آزمایشگاه، چهار سالن مطالعه و دو اتاق دفاعیه، ۱۷ کلاس درس، محوطه و همچنین بخش اداری با ۱۳ اتاق، سایت کمپیوتر و ... بخش های مختلف دانشکده عمران دانشگاه سمنان هستند که امروز با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

مسعود نصیری زرندی افزود: برای این دانشکده ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: دیگر طرحی که امروز با حضور وزیر علوم افتتاح شد، دانشکده ریاضیات، آمار و کامپیوتر بود که که با اعتبار جهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در زیربنای سه هزار و ۸۲ مترمربع شامل پنج کلاس، ۱۷ اتاق اساتید، ۱۴ اتاق اداری، بخش کامپیوتر، بخش اداری و ... است.

کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه سمنان هم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در زیربنایی به مساحت چهار هزار و ۸۳۰ متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زرندی گفت: ساخت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه از سال۸۷ آغاز و تا امسال به طول انجامید که خوشبختانه شاهد افتتاح آن با حضور وزیر علوم هستیم.

مسعود نصیری زرندی افزود: این کتابخانه با زیر بنای چهار هزار و ۸۳۰ متر مربع احداث شده و شامل ۱۴ اتاق اداری، یک سالن مطالعه برادران، یک سالن مطالعه خواهران، یک سایت کامپیوتر و یک سالن همایش است که می‌تواند در سال تحصیلی جدید خدمات علمی و تحصیلی به دانشجویان و علاقمندان ارائه کند.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناوری واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان دیگر برنامه وزیر علوم در سفر به سمنان است.

وزیر علوم عصر امروز راهی شاهرود می شود.

در حال تکمیل ....

انتهای پیام / گ

حضور وزیر علوم در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.