مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: تا کنون یک‌هزار و 370 میلیارد ریال از سوی خیران و مؤسسات خیریه تعهد شده و از این میزان 680 میلیارد ریال آن یعنی حدود 50 درصد آن محقق شده است.

تحقق 50 درصدی تعهد خیرین استان در ساخت مدارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: 388 مؤسسه خیریه حقوقی و فرد خیر مدرسه‌ساز در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 19 درصد بانوان خیر، 60 درصد را آقایان و مابقی نیز شرکت و مؤسسه‌های خیر که در ساخت مدرسه در استان فعال هستند.

وی افزود: 13 فضای آموزشی با 60 کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدید در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: در هفته دولت نیز 2 پروژه فضای آموزشی با اعتبار 37 میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز کلنگ‌زنی می‌شود که خیرین برای یکی از این 2 فضای آموزشی زمین اهدا کرده و یکی دیگر از خیرین نیز 600 میلیون تومان به صورت نقدی اهدا کردند.

سعید هژبری گفت: تا کنون یک‌هزار و 370 میلیارد ریال از سوی خیران و مؤسسات خیریه تعهد شده و از این میزان 680 میلیارد ریال آن یعنی حدود 50 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام / ق

13 فضای آموزشی برای سال تحصیلی جدید در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.