برگزیدگان بخش سیمای بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان بخش سیمای جشنواره تولیدات صدا و سیمابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روز گذشته یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ همزمان با دومین روز برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان بخش سیمای این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

هیئت داوران از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، در بخش فیلم کوتاه، روح الله فخر از مرکز سمنان دیپلم افتخار برترین فیلم را برای اثر «بابای شکلاتی» دریافت کرد و لوح تقدیر این بخش به راضیه سراجی از مرکز خراسان رضوی برای کارگردانی فیلم «باز هم سکوت» اهدا شد.

در بخش فیلم تلویزیونی، دیپلم افتخار برترین فیلمنامه به فیلم «لکنت» به نویسندگی محمود فتوحی شاه آباد از مرکز یزد اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه و لباس هم فرشاد صالحی از مرکز چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل سلیمی دربرزی از یزد برای فیلم‌های «دا، آنا، مادر» و «لکنت» به صورت مشترک دیپلم افتخار را کسب کردند.

در بخش بازیگران، دیپلم افتخار برترین بازیگری مردان را سعید توکلی برای بازی فیلم «شرخر» از مرکز خراسان رضوی و در بخش زنان را آزیتا ترکاشوند برای فیلم «دا، آنا، مادر» از مرکز چهارمحال و بختیاری دریافت کردند.

در بخش بازیگری نقش کودکان هم دیپلم افتخار برترین به سجاد اسماعیلی به خاطر بازی در فیلم «لکنت» از مرکز یزد اختصاص یافت.

دیپلم افتخار بخش جلوه‌های ویژه را هم فرهاد زمانی شورابی، طراح جلوه‌های ویژه بصری فیلم «نشانه» از مرکز چهارمحال و بختیاری دریافت کرد.
دیپلم‌های افتخار برترین تدوین به علیرضا سلمانپور تدوینگر فیلم «آواز‌های مادرم» از مرکز آذربایجان شرقی و برترین تصویر برداری به محمد مجلل مدیر تصویر برداری فیلم‌های «نشانه» و «دا، آنا، مادر» از مرکز چهارمحال و بختیاری تقدیم شد.

دیپلم افتخار و تندیس برترین کارگردانی هم به محمدرضا حاجی غلامی به خاطر کارگردانی فیلم «لکنت» از مرکز یزد اهدا گردید.

دیپلم افتخار برترین تهیه کنندگی را نیز محمود فتوحی شاه آباد از مرکز یزد برای تهیه کنندگی فیلم «لکنت» گرفت.

در بخش طنز، دیپلم افتخار برترین طنز به مجید پایدار تهیه کننده مجموعه «خودمونی» از مرکز فارس تعلق گرفت و لوح تقدیر مجموعه برتر طنز را مصطفی نامجو تهیه کننده مجموعه طنز «نیم دَری» از مرکز آبادان دریافت کرد همچنین لوح تقدیر مجموعه برتر طنز به بسته طنز «نسیم» به تهیه کنندگی طالب قباد زاده از مرکز ایلام اهدا شد.

در بخش سریال‌های تلویزیونی، دیپلم افتخار برترین نویسندگی برای سریال «نزدیکی‌های بهشت» به ابوالفضل آهنچیان رسید.

فرهاد صالحی مدیر تصویر برداری سریال «نزدیکی‌های بهشت» از مرکز لرستان عنوان برتر را از آن خود کرد.

دیپلم افتخار برترین بازیگر مرد برای بازی در سریال «قایق سوار» به سیامک اطلسی از مرکز گلستان رسید و ثنا پورسعیدی از مرکز آذربایجان شرقی برای بازی در سریال «آجیبال» بهترین بازیگر زن شد.

دیپلم افتخار کارگردان برتر سریال به علی اصغر شادروان از مرکز خوزستان برای سریال «زیبا شهر» اهدا شد و جایزه ویژه هیئت داوران به مرحوم محمدهادی نامورراد به خاطر کارگردانی سریال «قایق سوار» از مرکز گلستان تعلق گرفت.

در بخش پژوهش و نگارش مستند‌های سیما، دیپلم افتخار برترین پژوهش را به پژوهشگر مستند «زیر چکمه بیگانگان» اثر خالد امامی از مرکز کرمانشاه و لوح تقدیر برترین پژوهش را به پژوهشگر مستند «بخت سپید» اثر رضا محمدپور از مرکز آذربایجان غربی اهدا کردند.

دیپلم افتخار تهیه کنندگی برنامه‌های شبانه، به اثر «مراحب» هدی عباسی از مرکز خوزستان اختصاص یافت.

در بخش برنامه‌های خانواده، دیپلم افتخار به «زیر یک سقف» اثر فرحناز حاتم پوری از مرکز چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

در بخش تهیه کنندگی برنامه‌های فرهنگی، دیپلم افتخار به علیرضا امید خدا از مرکز خوزستان به خاطر برنامه «هفت رنگ» تعلق گرفت.

دیپلم افتخار بهترین تهیه کنندگی برنامه‌های مسابقه را هم جهانبخش زمانی برای «راز دیار برفی» دریافت کرد.

در بخش تهیه کنندگی برنامه کودک، دیپلم افتخار این بخش را محمدرضا میرشکاری برای اثر «بچه‌های آفتاب» از مرکز بوشهر از آن خود نمود.

در بخش تهیه کنندگی برنامه‌های نوجوان، دیپلم افتخار این بخش به برنامه «حس خوب» اثر مهدی عباسی از مرکز زنجان تعلق گرفت.

دیپلم افتخار تهیه کنندگی برنامه‌های جوان را هم محسن خلیفه برای تهیه کنندگی «گپ» از مرکز فارس دریافت کرد.

دیپلم افتخار بخش تهیه کنندگی برنامه‌های صبحگاهی، به اثر «کازیوه» اثر وهاب ایران دوست از مرکز مهاباد اعطا شد.

در بخش برنامه‌های گزارشی هم دیپلم افتخار بهترین پژوهش و نگارش برنامه‌های گزارشی به ابوذر باقرسلیمی نویسنده برنامه «لوجنک» از مرکز گیلان تقدیم گردید.

در بخش تصویر برداری هم دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری برنامه‌های گزارشی به مهدی ترکان تصویر بردار برنامه «شهر من» از مرکز قزوین رسید.

دیپلم افتخار بهترین تدوینگربرنامه‌های گزارشی هم به لیلا میرزایی تدوینگر برنامه «بیزئیمائللر» از زنجان تعلق گرفت و لوح تقدیر این بخش راهم محمد عرفانیان تدوینگر برنامه «نسیم آبادی» از مرکز خراسان رضوی دریافت کرد.

در بخش برنامه‌های گزارشی هم دیپلم افتخار بهترین را احد بیتوته از مرکز اردبیل به خاطر اثر «کندی حیاتی» کسب کرد و دیپلم افتخار برترین گزارشگر را محمد قربانی ازمرکز گلستان برای برنامه «آبادی» به خود اختصاص داد.

در بخش کارگردانی برنامه‌های گزارشی هم دیپلم افتخار بهترین کارگردانی به صورت مشترک به کارگردانان برنامه «های دشت بلوط» از امین حسینی فر مرکز کهکیلویه و بویر احمد و حسین لطفی نیک از مرکز خراسان رضوی برای برنامه «حرکت» اهدا شد و لوح تقدیر بهترین کارگردانی این بخش به فرامرز شکاری برای کارگردانی برنامه «سرزمین بلوط ها» اختصاص یافت.

دیپلم افتخار بهترین صداگذاری را هم غلامرضا راهپیمایی فرد حقیقی برای برنامه «بچه‌های آفتاب» گرفت، دیپلم افتخار برترین گرافیک به مهدی آقا محمدی از مرکز زنجان برای برنامه «حس خوب» رسید و لوح تقدیر این بخش را مهدی مرتضوی گرافیست مرکز کهکیلویه و بویر احمد برای برنامه «بارانک» به خود اختصاص دادند.

دیپلم افتخار بهترین گزارشگر زن هم برای برنامه «لحظه الحیات» از مرکز آبادان و فوزیه صابری از مرکز خلیج فارس برای برنامه «سرپناه» گرفت.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از شنبه گذشته ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا پایان وقت امروز دوشنبه ۵ شهریور به مدت سه روز ادامه دارد.

در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی گردید.

انتهای پیام/ش

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار