بر اساس آمار گمرک واردات ۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم تنه و دوشاخه برای دوچرخه باعث خروج ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۹ دلار یا به عبارتی ۱۴ میلیارد و ۹۶۴ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۶۶ تومان شده است.

بیش از ۳ میلیون دلار تنه دوچرخه وارد کشور شد+جدولبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۴ ماهه سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱ هزار و ۷۳۵ تن تنه و دوشاخه برای دوچرخه از ۳ کشور وارد ایران شده است.

بر اساس آمار واردات ۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۲۸۰ کیلوگرم تنه و دوشاخه برای دوچرخه باعث خروج ۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۵۹ دلار یا به عبارتی ۱۴ میلیارد و ۹۶۴ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۶۶ تومان شده است.

 واردات از کشور‌های امارات متحده عربی، تایوان و چین صورت می‌گیرد.بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات از کشور چین و به حجم ۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۶۵۹ کیلوگرم به ارزش ۳ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹۰۶ دلار که معادل ۱۴ میلیارد و ۴ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۵۱۸ تومان به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید:واردات 271 تن رکاب دوچرخه از ایتالیا و تایوان 


آمار واردات ۳ میلیون دلاری تنه دوچرخه به کشور + جدول

منبع:میزان

انتهای پیام/

بیش از ۳ میلیون دلار تنه دوچرخه وارد کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
واقعا یک فکری باید بکنن مسئولین بجای اینکه از این وسیله با ارزش و مهم که در زندگی جامعه امروز انسان ها نقش بسیار مهم و سلامت محوری رو ایفا میکنه باید صد در صد حمایت کنند چه در مورد تولید اون در داخل کشور و چه برای تنظیم قیمت ها در بازار با واردات اصولی و درست آن که متاسفانه یک سالی ست بازار دوچرخه و لوازم ایمنی اون بشدت دچار انحصار شده و نه دوچرخه ای به اون صورت وجود داره و نه لوازمی و همون مقداری هم که هست تا 5 برابر قیمت دو سال گذشته به مردم میدهند و هیچ کس هم نیست بر فروشندگان و توزیع کنندگان این وسیله حیاتی نظارت کند ! لزوم استفاده از دوچرخه در این روزهای آلوده بیش از بیش احساس میشود اما ...