۳۳ مقاله علمی امروز در همایش ملی دانش موضوعی- تربیتی آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان در رشت ارایه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سید سعید احدزاده رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان در همایش کشوری دانش موضوعی- تربیتی آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان که در رشت برگزار شد گفت: ۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش یک روزه ارسال شد که ۳۳ مقاله شایسته ارایه در همایش و ۷ مقاله عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

وی هدف از برگزاری همایش آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان را ارتقای جایگاه علمی- پژوهشی دانست و افزود: این همایش می‌تواند زمینه ساز جلب توجه جامعه علمی به ضرورت تولید و اشاعه دانش آموزش محتوا در آموزش الهیات باشد.

همچنین در این همایش علمی، علی باقر طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور نیز با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش و تربیت معلمان گفت: خود تعلیمی مبنای دیگر تعلیمی است و مبنای دانشگاه فرهنگیان باید بر همین اصل باشد.

وی افزود: لازمه داشتن دانش آموز و دانشجوی محقق، خلاق، متعهد و متدین تربیت معلمانی با اینگونه ویژگی است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به ماهیت اصلی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلم در رشته‌های مختلف می‌پذیرد ضروریست محتوای دروس تولید و منجر به تهیه کتاب‌های درسی با پشتوانه علمی- بومی شود.

علی باقر طاهری نیا تصریح کرد: حدود ۱۵ درصد اعتبارات دانشگاه فرهنگیان به حوزه پژوهش اختصاص دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری همایش ملی دانش موضوعی- تربیتی آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.