آیت الله سبحانی گفت: باید مسئولان ما دستگیر مردم باشند و همانند امام‌جمعه تبریز قبل از نماز جمعه با مردم دیدار نزدیک داشته باشند تا مردم مشکلات خود را بی‌پرده با مسئولان در میان بگذارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر بین دو عید بزرگ قربان و غدیر قرار داریم اظهار داشت: نظام ما به برکت خون‌های پاک شهدا رشد یافته و ما نیز در مقابل این افراد ایثارگر وظیفه‌ای داریم و نباید با اعمال و رفتار خود پا روی خون شهدا بگذاریم.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: باید مسئولان ما دستگیر مردم باشند و همانند امام‌جمعه تبریز قبل از نماز جمعه با مردم دیدار نزدیک و سینه‌به‌سینه داشته باشند تا مردم مشکلات خود را بی‌پرده با مسئولان در میان بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد شهید توانسته برطرف‌کننده مشکلات خانواده شهدا باشد،عنوان کرد: باید امیدوار باشیم که دولت و نظام کارها را در دست مردم قرار دهند، بنده خوشحالم که کشاورزی ما زنده شد و اگر همه دولت این‌گونه تلاش کنند دیگر شاخه‌های اشتغال نیز پربارتر می‌شوند.

انتهای پیام/ ح

مسئولان از نزدیک مشکلات مردم را بشوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار