در حالی که فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی ازبکستان خبر داده بود، اما هنوز فیفا این مسابقه را تایید نکرده است.

فیفا، دیدار ایران و ازبکستان را تایید نکرد+ عکسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و مرد پرتغالی - موزامبیکی فوتبال ایران (کارلوس کی روش) برای ادامه همکاری، قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۹ شهریور آغاز و در جریان اردوی ۱۳ روزه که تا ۲۱ شهریور ادامه دارد، تیم ملی ۲ بازی دوستانه در روز‌های پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایران، یوز‌های ایرانی برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹، روز سه شنبه ۲۰ شهریور ماه در تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرند و در نخستین بازی قرار است به مصاف تیم آسیایی دیگری بروند.

اردن و قطر از گزینه سئول نشین‌ها برای برگزاری دیدار تدارکاتی هستند.

درحالی که فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان روی خروجی فدراسیون خبر داده بودند، اما فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در قسمت بازی‌های دوستانه (Friendlies match) این دیدار را تا کنون تایید نکرده و باید دید این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

فیفا، دیدار ایران و ازبکستان را تایید نکرد؟+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش باید در گروه D. جام ملت‌های آسیا با تیم‌های یمن، عراق و ویتنام رقابت کند و ازبکستان با سرمربیگری ساموئل بابایان در گروه F. با تیم‌های عمان، ژاپن و ترکمنستان همگروه است.

این مسابقات از ۱۵ دی در امارات آغاز می‌شود و ایران نامزد قهرمانی در این مسابقات است.


بیشتر بخوانید:هندوانه در بسته ای به نام اردوی تیم ملی فوتبال!

تاریخ دیدار تیم ملی فوتبال با ازبکستان مشخص شد

جدایی دستیار کی روش از تیم ملی ایران


انتهای پیام/

فدراسیون جهانی فوتبال، دیدار ایران و ازبکستان را تایید نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار