فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار و کشف بیش از ۲۶ تن هیدروکربن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۲۶ تن هیدروکربن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در دشتستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان از تداوم مبارزه با کالای قاچاق خبرداد و با تاکید بر رصد شبانه‌روزی محور‌ها اظهار داشت: تمام محور‌ها و نقاط مختلف دشتستان در راستای مقابله با قاچاق تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

وی مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق را مورد ستایش قرار داد و تاکید کرد: با بهره‌گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محور‌های مواصلاتی دشتستان و توقیف خودرو‌های حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس دشتستان با بیان اینکه حمل کالا‌های غیر مجاز و بدون پروانه معتبر ممنوع است تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی از کشف محموله ۲۶ تنی هیدرو کربن قاچاق خبرداد و بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی کامیون کشنده تانکردار ۲۶ تن و ۷۳۰ کیلوگرم هیدروکربن قاچاق فاقد مجوز قانونی و مدارک گمرکی کشف کردند.

رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

محموله ۲۶ تنی هیدروکربن قاچاق در دشتستان توقیف شد

برچسب ها: نیریو انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.