در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان از 17 دستگاه اجرایی برتر تقدیر و شرکت توزیع برق استان اصفهان به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان شناخته شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نعمت الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه خوشبختانه استان اصفهان در تمام زمینه ها و خدمت رسانی نشان داده که از این وظیفه به خوبی برآمده است گفت : در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی از دستگاه های اجرایی که از سال گذشته تاکنون عملکرد خوبی داشتند ، تقدیر می شود.

وی افزود: ارزیابی این دستگاه ها براساس شاخص های عمومی و اختصاصی و هم‌چنین معیارهای سازمان امور استخدامی کشور است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان تصریح کرد : هدف از برگزاری این جشنواره ها در واقع رفع نقصان و اشکالات دستگاه های اجرایی است تا به صورت دقیق تر و سالم تر در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

اکبری تصریح کرد: البته تنها به شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی دستگاه‌ها اکتفا نشده است، بلکه از طریق نظرسنجی ارباب رجوع نیز ارزیابی صورت گرفته است.

سیروس نیک اقبالی دبیر جشنواره شهید رجایی نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف از جشنواره شهید رجایی بررسی مدیریت عملکرد سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی است ، افزود : یکی از نتایج مهم این جشنواره ها تجزیه ، تحلیل و آسیب شناسی عملکردهای دستگاه های اجرایی از سال گذشته تاکنون است.

وی گفت : جشنواره امسال در پنج گروه علمی و فرهنگی - گروه عمومی _ گروه شرکت ها _ گروه زیر بنایی و گروه حمایتی و سلامت پیگیری شد که در هر گروه در سه آیتم شاخص های عمومی و خصوص سه دستگاه برتر معرفی شدند

در مراسم بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان که با حضور ۷۰ مدیرکل و مسولان اجرایی استان برگزار شد از 17 دستگاه اجرایی برتر تقدیر و شرکت توزیع برق استان اصفهان به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان شناخته شد.

همچنین در این مراسم از ۸ کارمند نمونه دستگاه دارای رتبه برتر شهرستان های استان اصفهان هم تجلیل شد . در بیست و یکمین

انتهای پیام/م

جشنواره شهید رجایی استان اصفهان از 17 دستگاه اجرایی برتر تقدیر شد

برچسب ها: هیئت دولت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.