سردار اشتری در کرمانشاه:

شهدا بهترین الگو و سرمشق برای جامعه امروزی هستند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا بهترین الگو و سرمشق برای جامعه امروزی و خانوادهایشان نماد صبر و استقامت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید سیف اله دولتیاری گفت: امنیت امروزمان را مدیون جانفشانی شهدای گرانقدری هستیم که بدون هیچ چشمداشتی در راه حفظ وطن جانفشانی کردند و امروز بر خود وظیفه می دانیم که باری از دوش خانواده این عزیزان برداریم.

وی گفت: اهمیت و بزرگی کار شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست، آن ها کاری انجام دادند که از عهده هر کسی بر نمی آمد و با شجاعت خود توانستند دست دشمن را از آب و خاک این کشور کوتاه کنند.

وی ادامه داد: شهدای والامقام با خدا معامله کردند و بدون شک هرکسی با پروردگار متعال معامله کند چیزی جز برد و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت نصیبش نمی شود.

سردار اشتری گفت: بدون هیچ شبهه ای، شهدا مردان مرد روزگار بودند که دل از همه چیز خود کندند و به جنگ دشمنان نابکار انقلاب و نظام اسلامی رفتند و نقشه هایشان را نقش برآب کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تعداد بسیار زیادی از شهدای انقلاب در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و تعدادی دیگر نیز مانند شهید دولتیاری در مقابله با اشرار و قاچاقچیان لباس زیبای شهادت را به تن کردند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش ها و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا، افزود: دیدار با این عزیزان باعث می شود روح تازه ای در انسان دمیده شود و با خود بیندیشید اگر حماسه آفرینی فرزندان و پدران این خانواده ها نبود امروز در چه حال و روزی بودیم.

سردار اشتری در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، آن ها را بهترین الگو و سرمشق برای جامعه امروزی معرفی و بر حل مشکلاتشان تاکید کرد.

در این دیدار فرمانده ناجا با اهدای لوح و هدایایی به این خانواده شهید از سال های صبوری و استقامت ان ها تجلیل و قدردانی کرد.

شهید والامقام 'سیف اله دولتیاری' در 29 آذر ماه سال 69 و در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان منطقه 'ایرانشهر' به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/د

شهدا توانستند دست دشمن را از آب و خاک این کشور کوتاه کنند

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.