نماینده مردم ورامین گفت: ما اختلاف سیاسی داریم اما امروز در روز سخت کشور پای دولت روحانی ایستاده‌ایم.

دولت اگر پشت سر رهبری حرکت کند، همه ما پشت شما هستیم.به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 6شهریور ماه) طی بررسی سوال از رئیس جمهور خطاب به وی گفت: ما می‌دانیم که مادر تمام مشکلات بیکاری است.

وی ادامه داد: شما خانواده‌ای را در نظر بگیرید که یک تا پنج فرزند تحصیل کرده حتی تا دکترا بین سنین 20 تا 40 سال دارد که به دلیل بیکاری مجرد و خانه نشین هستند و حتی در این خانواده پدر آنها نیز بیکار است، آیا با این اوصاف خوابتان می‌برد ما در این کشور 5 میلیون بیکار داریم.

نقوی‌حسینی تأکید کرد: شما مجری قانون هستید و مطابق اصول 28، 29 و 34 قانون اساسی باید اشتغال مناسب برای ملت ایجاد کنید، تنها به نمایندگان ملت بگویید شورای عالی اشتغال در طول پنج سال چند بار تشکیل شده است؟

نماینده مردم ورامین افزود: تشکیل بانک بیکاران وعده شما در دو انتخابات بود اما آیا تشکیل شده است؟

وی ادامه داد: به دشمنان اعلام می‌کنیم ما آمریکا را له کرده و تهدیدات را کنار می‌زنیم و همه ما در کنار شما(رئیس جمهور) هستند و مجلس در کنار روحانی است و آنها کور خوانده‌اند که می‌توانند میان ما تفرقه بیندازند و شما هم در پشت رهبری حرکت کنید.

نقوی‌حسینی خطاب به روحانی تصریح کرد: شما به ظرفیت‌های داخلی توجه کنید، چندی پیش شریعتمداری وزیر صنعت نمایشگاه صنایع کوچک را برگزار کرد و شما و جهانگیری برای بازدید به این نمایشگاه می‌رفتید لذا ما می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و آ‌ن قدر نقدینگی در منازل هست که می‌توان آنها را جذب کرد.

نماینده مردم ورامین افزود: آن قدر بر روی بودجه برای ایجاد اشتغال مانور ندهید تنا مسکن را راه بیندازید تا 300 شغل ایجاد شود اکنون بیش از 5 هزار مرکز تولیدی تعطیلی شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما اختلاف سیاسی داریم اما امروز که روز سخت کشور است پای دولت شما می‌ایستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار