رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان اظهارات ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مبنی بر انتقال تسلیحات به داعشی‌ها توسط هلیکوپترهای ناشناس را بی‌اساس خواند.

واکنش عبدالله به ادعای وزارت خارجه روسیهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان اظهارات ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مبنی بر انتقال تسلیحات به داعشی‌ها توسط هلیکوپترهای ناشناس را بی‌اساس خواند.

عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان با بی‌اساس خواندن اطلاعات در مورد انتقال تسلیحات و مهمات به جنگجویان داعش در شمال افغانستان گفت که افغان‌ها در خط نخست مبارزه با تروریسم قرار دارند و قربانیان تروریسم هستند.

وی همچنین خاطر نشان ساخت که نیروهای امنیتی افغانستان فعالیت داعش به‌خصوص در مناطق شمالی این کشور را زیر نظر دارند و شرکای بین‌المللی افغانستان نیز از نیروهای افغان در مبارزه با این گروه تروریستی حمایت می‌کنند.

رئیس اجرائی دولت افغانستان با ابراز نظر در مورد کنفرانس مسکو برای افغانستان یاد آور شد که کابل از هرگونه تلاش صادقانه کشورها برای تحکیم صلح در افغانستان استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار