رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کردند.

اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله حضرات حجج اسلام سید مهدی خاموشی، محمد قمی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی نژاد و محمدرضا فلاح را براساس ماده ۸ و ۹ اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان اعضای هیأت امنای آن سازمان منصوب می‌کنم.

لازم است آقایان محترم در چارچوب وظایف آمده در اساسنامه و با جهت‌گیری‌های مذکور در حکم رئیس سازمان اقدامات مقتضی را مجدّانه دنبال نمایند.

توفیقات الهی برای همگان را مسألت می‌نمایم.

سیّد علی خامنه‌ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۵۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
دوستی که میفرمایند باید رفت شغل ایجاد کرد خودشون چکاره هستن؟بعدش برو ببینم میتونی؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
با این کار یعنی من شاغل میشم؟! یعنی بیکاری رفع میشه؟!
تاثیرش چیه؟! بهم بگین
Germany
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
تاثیرش این است که شغل یک شبه بوجود نمی آید. هر کس مرد میدان است برای خود و شاید دیگران بفرماید بیاید داخل میدان و یک شبه شغل (غیر کارگری) ایجاد کند . شغل یعنی چی؟ یعنی من کاری انجام دهم که ارزش مند باشد. به نظر جناب عالی من وشما برویم و مثل ملیونها نفر پشت میزهای دولتی بشینیم و طلبکار هم باشیم در حالی که کار مفید و ارزشمند چندانی انجام نمی دهیم، آیا کار ارزشمند کرده ایم؟! در کل باید گفت که کار فرهنگی یعنی متبلور کردن ارزش ها . این آماده سازی بستر و به عبارتی دیگر ریختن پی و ستونهای اقتصاد درست و ارزشمند است. ارزش را در داخل خود جستجو کنید
آخرین اخبار