فرماندار نهاوند از افتتاح ۳ پروژه بااعتباری افزون ‌بر یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان در نهاوند خبر داد.

افتتاح ۳ پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛مراد ناصری، فرماندار نهاوند صبح سه شنبه و در پنجمین روز از هفته دولت همزمان با مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در روستاهای نهاوند، گفت: فاز دوم آسفالت روستای شعبان توسط بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری روستا انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه فاز دوم بهسازی این روستا شامل زیرسازی و عملیات خاکی به میزان ۱۶ هزار مترمربع و اجرای آسفالت است، گفت: در این پروژه ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت صرف شده که بااعتبار ۵۶۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه عملیات آسفالت و روکش آسفالت روستاهای «کوهانی» و «جهان‌آباد» توسط بنیاد مسکن و با همکاری این دو روستا در حال انجام است، گفت: بنیاد مسکن در حوزه طرح هادی روستایی و همچنین ارائه تسهیلات نوسازی و بازسازی منازل اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: افتتاح سه واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

ناصری در ادامه از افتتاح پروژه گلخانه سبزی و صیفی‌جات در روستای «بیان» خبر داد و گفت: مساحت این پروژه ۳ هزار ۵۰۰ مترمربع است و بااعتباری افزون بر ۴۵۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تولید سالانه این گلخانه یک هزار تن از انواع صیفی و سبزیجات برآورد شده است، گفت: این گلخانه به‌صورت مستقیم برای ۵ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

فرماندار نهاوند افزود: مجموع اعتبارات این سه پروژه مبلغی افزون بر یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و آورده متقاضی بوده است.

انتهای پیام/ج



افتتاح ۳ پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.