سه طرح عمرانی در شهرستان کوار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس به بهره برداری رسید.

افتتاح ۳ طرح عمرانی در کواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در چهارمین روز از هفته دولت، از سه طرح عمرانی در شهرستان کوار با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک مجتمع بین راهی نیز با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: پروژه‌های به بهره برداری رسیده شامل گلخانه گل و گیاهان زینتی در روستای شاه شهیدان با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار، سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای فرود با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و واحد مرغ تخم گذار ۶۰ هزار قطعه‌ای روستای اکبرآباد با ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰ تن تخم مرغ و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال می‌شود.

وی افزود: همچنین امروز عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی خلیج فارس در انتهای کمربندی روستای اکبرآباد نیز با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

رحمانی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع اجرا خواهد شد که ۶ هزار متر مربع آن به ساخت جایگاه عرضه سوخت و فروش فرآورده‌های نفتی و ۶ هزار متر مربع هم به ساخت واحد‌های خدماتی از جمله رستوران و اقامتگاه اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: فاز نخست این پروژه که شامل جایگاه عرضه سوخت می‌شود بنا است تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود و سایر بخش‌های پروژه نیز ظرف مدت ۱۸ ماه تکمیل گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اظهار کرد: راه اندازی این پروژه از آنجا که در کنار محور اصلی قرار دارد می‌تواند در توسعه منطقه تاثیر مثبت داشته و موجب تقویت و بهبود وضعیت معیشتی مردم و ارتقای شاخص رفاهی آن‌ها شود.

رحمانی تصریح کرد: در مجموع در هفته دولت امسال ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال در شهرستان کوار به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/ر

عملیات ساخت مجتمع خدمات رفاهی خلیج فارس

برچسب ها: هفته دولت ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار