مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مفهوم ولایت امروز به‌ مثابه پادزهری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان عمل می‌کند که باعث می‌شود جوانان ما بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شبکه تبلیغی باید از فرصت به‌ دست‌آمده در دهه ولایت به‌ منظور ترویج و تبیین مفهوم ولایت فقیه در جامعه استفاده کند و تبیین ولایت یکی از نیازهای امروز جامعه به‌ خصوص در بحث جوانان است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

وی در ادامه افزود: ترویج و تبیین مفهوم ولایت در جامعه باعث می‌شود تا به‌خصوص جوانان با اهمیت عمود خیمه انقلاب اسلامی آشنا شوند و این امر ما را در مقابله با تهدیدات دشمنان به‌ خصوص در فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز، یاری می‌رساند.

حجت‌الاسلام علی شکری عنوان کرد: باید جوانان را با مفاهیم معنوی و دینی چون ولایت آشنا سازیم و این ایام بهترین فرصت برای رسیدن به هدف مذکور است، پس از مبلغان می‌خواهیم تا با در نظر گرفتن سلایق مخاطبان و همچنین شرایط حاکم بر فضای کشور پس از ۴۰ سال عمر بابرکت نظام به تبیین دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف بپردازند.

انتهای پیام/ ز

«غدیر» فرصتی برای تبیین مفهوم ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار