10طرح خدماتی و صنعتی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ومسئولان استانی و شهرستانی در بوکان آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گاز رسانی به روستای پیرولی باغی به نیابت از ۶ روستای محور ملالر شامل روستا‌های سریل آباد، آغلیان، پیرولی باغی، غوث آباد، دوه شهری و منوچهری با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.

در اجرای این پروژه ۲۸ هزار متر عملیات شبکه گذاری اجرا و۲۶۲ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

کارخانه قطعه بندی و بسته بندی گوشت به ظرفیت ۲ هزار و ۷۰۰ تن گوشت و با اشتغال زایی ۱۵ نفر و همچنین کارخانه یخ سازی در شهرک صنعتی اشتغال زایی ۷ نفر افتتاح شد. برای ساخت وراه اندازی این دو واحد صنعتی خدماتی ۴ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

به این مناسبت و با حضور مصطفوی پروژه زیر گذر و تقاطع غیر همسطح معلم افتتاح شد.

برای اجرای تقاطع غیرهمسطح معلم این شهر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
طول این طرح ۴۵۰ متر و عرض آن ۲۲ متر است که با چهار پل دور برگردان با هدف روان سازی محور مواصلاتی شمال به جنوب شهر بوکان احداث شده است.

بزرگ‌ترین طرح عمران شهری بوکان با هدف کاهش بار ترافیکی، دسترسی آسان به مناطق شهری و ایجاد بستری مناسب در حمل و نقل شهری اجرا شده است.

مجتمع ابرسانی ۱۲ روستایی قشلاق دیگر طرح افتتاحی امروز بود.

برای اجرای این طرح‌ها مبلغ پنج میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۲ روستای بخش سیمنه بوکان با ۶۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۳۱۵ نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/ی

 

افتتاح پروژه در بوکان

برچسب ها: مجلس ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.