سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ضریب نفوذ مشهد به دلیل وجود حرم مطهر رضوی در عرصه بین المللی فراتر از امکانات موجوداست.

نفوذ مشهد در عرصه بین المللی فراتر از امکانات موجود استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکار‌های ارتقای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی برگزار شده بود؛ گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و تردد سالانه بالغ بر 30 میلیون زائر داخلی و خارجی همواره کانون توجه است.

وی افزود: با اهتمام دست اندرکاران حوزه زیارت، ساماندهی و مدیریت تمامی موضوعات مرتبط با زائران از جمله حمل و نقل ایمن، اسکان، بهداشت، امنیت و تلاش برای ارتقای خدمت رسانی به آنان باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: توجه به موضوعات فرهنگی زائر یک ضرورت است و همه ما تلاش می‌کنیم تا فضایی فراهم شود تا زائران بتوانند از فرصت حضور در مشهد مقدس بهترین بهره برداری معنوی را داشته باشند.

حسینی افزود: تسهیل در تردد و صدور ویزا، امکان سفر برای شیعیان و محبان اهل بیت (ع) از اقصی نقاط دنیا به مشهد مقدس را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه گفت: ما باید همه همت، تلاش و تدبیرمان را مصروف استاندارد سازی کیفی خدمات به زائران و مجاوران مضجع منور رضوی کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: زیارت و زائر علاوه بر ظرفیت‌های فرهنگی دارای مزیت‌های اقتصادی نیز هست که باید به این مقوله نیز توجه شود.

انتهای پیام // ف. ک


جلسه بررسی راهکار‌های ارتقای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی

برچسب ها: استانداری ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.