ارتش سوریه به پیشروی خود در مناطق بیابانی شرق سویداء ادامه داد و بر بلندی‌های الصفا و سد هاطیل مسلط شد.

تداوم پیشروی ارتش سوریه در شرق سویداء/ بازدید هیئت وزارتی دولت از درعابه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با همکاری نیرو‌های همپیمان، تروریست‌های داعش را بلندی‌های الصفا و سد هاطیل در شرق سویداء مورد پیگرد قرار داد و با به هلاکت رساندن آنان بر این مناطق مسلط شد.

در این عملیات تروریست‌های داعش خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری دیدند و حلقه محاصره آنان تنگ‌تر و راه‌های امدادی و ارتباطی آنان مسدود شد.

از سوی دیگر، به  دستور بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، هیئتی متشکل از ۸ وزیر و به ریاست عماد خمیس، رئیس شورای وزارتی سوریه از استان درعا بازدید کردند تا اوضاع حقیقی و روند خدمات رسانی و بهبود وضع انسانی و اقتصادی را از نزدیک مشاهده کنند.

در این بازدید هیئت وزارتی دولت با مسئولان استان نشستی داشته و تصمیم گرفتند برنامه‌ای ۶ ماه برای بازسازی مدارس و مراکز فرهنگی و همچنین برنامه‌هایی برای بهبود وضع کشاورزی، صنعتی، مراکز برق و مخابرات اجرایی شود.

عماد خمیس و هیئت وزارتی در این سفر استانی از بیمارستان درعا، ساختمان ورازت کشور، یکی از گردان‌های نظامی و پروژه تصفیه خانه آب استان و مرکز تکثیر بذر کشاورزی بازدید کردند و به سخنان مسئولان مربوط و مردم گوش کردند و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

انتهای پیام/

پیشروی ارتش سوریه در سویداء

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار