اجرای طرح آبرسانی در فریدونکنار

طرح آبرسانی به فریدونکنار با هزینه ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل شرکت حاشیه مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به فریدونکنار کیفیت مطلوب آب را خط قرمز کارکنان آبفا دانست و گفت: کیفیت آب با نظارت کارشناسان بهداشتی روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: برای دستیابی به این مهم نیز در برخی از شهرها پکیج حذف آهن نصب و راه اندازی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با اشاره به کاهش بارندگی و افت ذخایر سفره های آب زیرزمینی گفت: مشترکین همواره باید مدیریت مصرف را در امور روزمره خود اعمال نمایند.

ذاکری با بیان بر اساس تدوین نقشه راه ، در درازمدت باید از آبهای سطحی به ویژه سدها برای تامین آب شرب استفاده کرد، افزود: به همین منظور احداث تصفیه خانه های آب در دستور کار قرار دارد.

وی به عقب ماندگی مازندران در برخورداری از طرح های فاضلاب اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ۱۳ درصد مردم استان از این طرح ها بهره مند هستند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران افزود: با استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در ۵شهر استان طرح های فاضلاب اجرایی می شود که با اتمام آن، میانگین جمعیت برخوردار از این طرح ها به ۴۰درصد خواهد رسید.

نصیری کناری فرماندار فریدونکنار نیز در این مراسم، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارایه گزارش عملکرد مسئولان دانست و گفت: فعالیت های کارکنان آب و فاضلاب شهری در تامین و توزیع آب شرب قابل تقدیر است.

جعفرنیا مدیر امور آبفاشهری فریدونکنار در این مراسم به تشریح طرح آبرسانی در این شهر پرداخت و گفت: در راستای افزایش کیفی آب استحصالی از منابع تامین، ۶ فیلتر برای حذف آهن و منگنز به روش زئولیت و ۲ هیدروسیکلون و شیرهای کنترلی تهیه و نصب شد.

وی افزود: اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح را ۳ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ م

هزینه ۳ میلیارد ریالی برای اجرای طرح آبرسانی فریدونکنار

برچسب ها: بحران آب ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار