معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که امروز باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده است فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خط ولایت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم یاداوره شهدای کارمندو دولتمردان شهید رجایی و باهنر در مسجد روضه محمدیه یزد با اشاره به اینکه امروز برخی مشکلات  اقتصادی را به انقلاب و نظام ربط می دهند گفت: این موضوع دقیقا برعکس است  آنچه که امروز باعث بروز این مشکلات شده همان فاصله گرفتن از ارزش‌های  انقلاب اسلامی و خط ولایت است.

سردار نقدی در  یادواره شهدای منای استان یزد با اشاره به مجاهدت‌های دولتمردان شهید رجایی و باهنر افزود: امروز مسئولان باید با تبعیت از شهید رجایی ضمن ساده زیستی در کنار مردم زندگی کنند تا مردم در شرایط سخت به اینده‌ای بهتر برای کشور و انقلاب امیدوار باشند. 

وی گفت: امروز همه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشور نشات گرفته از ولایتمداری و تبعیت از آرمان والای انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز مشکل کشور با استیضاح و اعدام حل نمی‌شود بلکه امروز آنچه باید اعدام شود تفکر غیر انقلابی و اندیشه غیر ولایی است.

خوداتکایی با توانمند سازی داخلی و تبعیت از آرمان والای انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران به رهنمود‌های رهبری در خصوص موضوع خود اتکایی و نگاه به داخل در امر توسعه پرداخت و گفت: امروز آنچه که می‌تواند ما را از شرایط سخت اقتصادی نجات دهد همین توجه به نگاه داخل و موضوع خود اتکایی و توانمند سازی داخلی است و اگر ما بخواهیم به اقتصادی پویا دست پیدا کنیم چاره ایی جز این نداریم.

سردار نقدی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا با روابط خارجی نتوانسته است اقتصاد خود را درست کند تصریح کرد : باید با اتکا به توان داخلی خود اقتصاد را ساخت و این موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهبد رجایی گفت: اگر امروز می‌خواهیم به رشد و تعالی دست پیدا کنیم باید ضمن عمل به توصیه‌های رهبری راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهیم و در سالروز شهادت این عزیزان خود را به ارزش‌های والای این شهیدان نزدیک کنیم.

این مراسم  با حضور  ایت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از روحانیان ، مسئولان وقشر‌های مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.