۱۱ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در آبادان به بهره برداری رسید.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سیدزین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری ویژه آبادان امروز در آئین افتتاح  طرح های برق رسانی گفت: این طرح ها با هدف پایداری شبکه برق در شهرستان آبادان با توجه به سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته اجرا شدند.

وی به طرح های اجرا شده در زمینه توسعه، اصلاح، بهینه سازی و تامین روشنایی مناطق شهری و روستایی آبادان اشاره کرد و افزود:در راستای تقویت و توسعه شبکه برق همچنین برق رسانی طرح های توسعه، اصلاح و تقویت ولتاژ شبکه برق در مناطقی مانند ذولفقاری، شطیط، جاده خسرو آباد، کوی میثاق، سلیج شرقی، کوی قدس، شهرک خودرویی، امیر آباد، سده، جمشید آباد و پالایشگاه و همچنین روستاهای صیداویه، طره بخاخ، سید حسن حکیم، مغیطیه و صنگور اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت:در سه روز گذشته و به مناسبت هفته دولت 42 پروژه با 260 میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف در شهرستان آبادان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

موسوی افزود: امیدواریم این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنند هر چند سال آینده با میزان اعتبار بیشتر سعی در افتتاح پروژه های عمرانی و صنعتی بیشتری در شهرستان آبادان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

بهره برداری از  طرح روشنایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.