فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل از اجرای طرح هجرت سه با مشارکت 2 هزار و 500 دانش آموز اردبیلی در مناطق محروم استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار دهقانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج دانش آموزی ام ابیهای ناحیه 2 اردبیل و در سطح استان با مشارکت بیش از ۲ هزار ۵۰۰ دانش آموز در ۱۵مدرسه کم برخوردار و مناطق محروم اجرا می شود.

وی تصریح کرد: طرح هجرت امسال در ایام  تابستان در عرصه زیبا سازی مدارس با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل و مشارکت آموزش و پرورش درحال انجام است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان اردبیل افزود: طرح هجرت ۳جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت ، بهسازی و زیباسازی محیط مدرسه و با هدف شناسایی و به کارگیری قابلیت ها ،توانمندی ها و افزایش وابستگی دانش آموزان به فضای آموزشی برگزار می شود.

دهقانی نیا گفت: همچنین تلاش برای جذب مشارکت دانش آموزان در نگهداری از فضای آموزشی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و افزایش فعالیت های گروهی از دیگر اهداف اجرای طرح هجرت است.

وی گفت: در این طرح دانش آموزان طرح روی دیوارهای مدارس را خودشان می کشند و از خود یک اثر هنری به جا می گذارند که  هم می توانند مهارت یاد بگیرند و حتی در صورت مشاهده علاقه در آینده به دنبال کارهای هنری بروند.

وی از مشارکت خودجوش و علاقه مندانه دانش آموزان در طرح هجرت خبر داد و افزود: چون این طرح در مناطق کم برخوردار و مناطق محروم صورت می گیرد دانش آموزان با علاقه و انرژی برای حضور در این طرح تلاش می کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح هجرت 3 در مدارس مناطق محروم اردبیل

 

 

برچسب ها: بسیج ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.