امشب در صحن مطهر حرم شاهچراغ (ع)؛

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید رجایی و باهنر

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضاجاویدی معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر امشب چهارشنبه ۷ شهریور، پس از نماز مغرب و عشاء در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین جاوید استاد حوزه و دانشگاه و مداحی حاج کاظم محمدی در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

جاویدی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر دلیرمردانی بودند که با تمام وجود و اعتقاد قلبی به اسلام و امام امت برای سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی کوشیدند و خدمت خالصانه و بی‌منت به محرومان و رفع نیاز دردمندان را اولویت کار خویش قرار دادند.

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: هفته دولت فرصت گران بهایی است تا خادمان ملت ضمن تبیین و بازشناسی آثار ارزشمند و اندیشه‌های تابناک شهدای هشتم شهریور، فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمارند و روشنایی بخشی آنان را چراغ راه خویش سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر استان حضور بهم رسانند.
انتهای پیام/ر

گرامیداشت هفته دولت در حرم شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار