رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز وسوادکوه از ساعت ۶ صبح روز عید غدیر خبر داد.

آغاز محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران از صبح روز عید غدیر در جاده‌های هراز و سوادکوه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز پنج شنبه ۸ شهریورماه ممنوع شد.

وی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریورماه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه ۹ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریورماه ازرودهن به آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه با اعلام ماموران مستقر در محل، از ساعت ۱۴ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ فردا پنچ شنبه و جمعه در جاده سوادکوه ممنوع شد.

وی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ


محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.