نوید روز‌های خوب برای پروژه قطار شهری خوزستان

شهردار اهواز گفت: دولت قول داد ۱۰۰ درصد تضمین‌های بانکی مورد نیاز فاینانس قطار شهری اهواز را متقبل شود.

منصور کتانباف، شهردار اهواز به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: به صورت کلی مجموعه دولت و به دنبال آن استانداری خوزستان نگاه ویژه و مثبتی به پروژه قطار شهری اهواز دارند.

وی افزود: حل مشکل اعتباری پروژه قطار شهری اهواز جزء مصوبه های دی ماه سال ۹۲ هیئت دولت بود اما با توجه به اینکه بانک ها تضمین شهرداری را برای تأمین اعتبار مورد نیاز فاینانس طرح، قبول نمی کردند، روند اجرایی این پروژه با مشکل مواجه شده بود.

کتانباف عنوان کرد: تضمین شهرداری اهواز از سوی بانک ها مورد پذیرش قرار نمی گرفت اما دولت قول داد ۱۰۰ درصد تضمین های بانکی مورد نیاز فاینانس قطار شهری اهواز را متقبل شود.

وی بیان داشت: بانک ها قول داده‌اند در صورت ارائه تضمین های مطمئن،  به صورت قطعی همکاری های لازم را برای ادامه اجرای روند این پروژه داشته باشند تا این روند متوقف نشود.

شهردار اهواز گفت: دستور کتبی پذیرفتن تضمین ها از سوی دولت اخذ شده است و کل اعتبار فاینانس پروژه قطار شهری اهواز از سوی شهرداری یکصد و ۷۱ میلیون دلار است که با این وعده دولت و تأمین اعتبار کامل فاینانس ۲۱ کیلومتر خط قطار شهری اهواز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

تامین اعتبار پروژه قطار شهری اهواز

برچسب ها: شهرداری ، قطار شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.