جشن تولد پنج سالگی مجموعه طنز سیاسی-اجتماعی «دکتر سلام» دقایقی قبل در ورزشگاه امام علی (ع) آغاز شد.

جشن پنج سالگی  به  گزارش خبرنگار حوزه احزاب  و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن تولد پنج سالگی مجموعه طنز سیاسی-اجتماعی «دکتر سلام» دقایقی قبل  در ورزشگاه امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی  آغاز شد.

لازم به ذکر است، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهدی چمران عضو سابق شورای شهر تهران، حسینعلی حاجی دلیگان نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس، حسین دهباشی محقق و پژوهشگر، حجت الاسلام قاسمیان، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، نادر طالب زاده مستند ساز، امیر آبادی فرهانی نماینده مردم قم در مجلس، مجلس،محمد حسین صفارهرندی عضو تشخیص مصلحت نظام، احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس، عزت الله ضرغامی، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی و ... در این مراسم شرکت کردند.

همچنین در این مراسم از مریم رازقی آذر فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان، مرجان سلحشوری دارنده مدال نقره بازهای آسیایی جاکارتا و زهرا کریمی ملی پوش تیم کبدی بانوان و احمد توکلی با اهدای پرچم ایران تقدیر شد.

در ادامه اتفاقات یکسال گذشته در مراسم پخش شد. مرور اظهارات انتخاباتی روحانی و جهانگیری در این کلیپ، مبنی بر بهبود اوضاع معیشتی مردم با واکنش منفی حضّار مواجه شد.
در مقابل نیز تصاویر بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی با تشویق ممتد آنان روبه‌رو شد.

پخش جمله رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت چاق شده است، موجب خنده حضّار شد. این پاسخ قاطع سردار سلیمانی به ترامپ که من حریف تو هستم، سالن را به وجد آورد. تنبلی قوه قضائیه در بررسی پرونده مفاسد اقتصادی در این کلیپ مورد اشاره قرار گرفت.

ویلای فیروزآبادی، توچال رفتن روحانی و خجالت کشیدن کواکبیان مبنی بر حمایت از روحانی از دیگر مواردی بود که در این کلیپ مرور شد.

در ادامه احمد توکلی با تشویق حضار در جایگاه تریبون قرار گرفت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از سن26 سالگی خاطرات انقلاب برایم زنده است، دیدن کلیپ سخنرانی هایم در این مراسم مرا یاد خاطراتی در دوران جوانی انداخت.

وی ادامه داد: در سال 1350 سال سوم دانشجوی برق الکترونیک بودم چون یکی دو سال سابقه بازداشتی داشتم از من ثبت نام نمی کردند اما اخراج هم نمی کردند من همین طور کلاس می رفتم تا اینکه رئیس دانشگاه عوض شد. هوشنگ نهاوندی که به دربار نزدیک بود از دانشگاه رفت و زرتشتی یزدی جایگزین شد. وی ماهی یک دفعه سخنرانی می کرد یک روز تصمیم گرفتیم این جلسه را بهم بزنیم و دست بر قضا کاظم زاده وزیر علوم آن زمان میهمان ما بود گفتیم چه طور مراسم را بهم بزنیم لذا تصمیم گرفتیم دو قوطی زنبور در جلسه اش رها کنیم. دوران جوانی ما با اتفاقات زیادی مواجه بود و امروز بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

(ساعت:17:25) :

حسین یکتا راوی دفاع مقدس و محمد داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد سالن جشن دکتر سلام شدند.

حسین یکتا در پایگاه سخنرامی قرار گرفت و گفت: کتر سلام در دل همه جای دارد و به وسیله چند جوان آتش به اختیار عمل می‌کند که دست خود را به سمت خدا دراز کردند اما به روی کدا خدا دراز نکردند و آتش خود را بر دشمنان می اندازند.

جشن پنج سالگی

وی افزود: به عقیده بنده دکتر سلام در این وضعیت جامعه جوانانی که آتش به اختیار عمل می کنند.

در ادامه مراسم ا اهدای پرچم ایران از حسین یکتا تقدیر شد.

(ساعت:17:35):

عبدالملکی اقتصاددان و محمد دهقان نماینده مجلس وارد سالن جشن دکتر سلام شدند.

در ادامه مراسم فاطمی نسب امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد:اگر حضور نیروهای ارزشی و شخصیت های انقلابی نبودند شاید بحران در دل زلزله درگیر مردم می شد، اگر دلگرمی مردم ایران نبود شاید حادثه‌ای وخیم تر در سرپل ذهاب گریبان گیر مردم زلزله می شد، از مسئولان اجرایی این همایش دکتر سلام سپاسگذارم.

ساعت:(17:41):

کلیپی از حاشیه های پویش فرزندت کجاست در جشن پنج سالگی دکتر سلام پخش شد.

کلیپی از اتفاقات ناگوار خیابان گلستان هفتم برای نخستین باردر جشن پنج سالگی دکتر سلام پخش شد.

مادر حاج محمود کریمی مداح، مادر و همسر شهید برای تقدیر از پدر شهید حدادیان به روی صحنه آمد.

مادر شهید کریمی گفت: این انقلاب را در دستان دانشجویان و فرزندان خود قرار می دهیم، زمانی که بحرانی مانند جنگ در کشور  بود که همسر و فرزندانمان ما را تقدیم نظام کردیم اما اکنون در بحرانی سنگین تر قرار دارد که نباید این انقلاب و رهبر تنها بمانند.

وی تاکید کرد:از رئیس جمهور، مسئولان و نمایندگان خواستارم که به داد دانشجویان و فرزندان برسید و شما دانشجویان باید دنبال رو خون شهدا باشید و نگذارید که خون آن‌ها پایمال شود.

مادر حاج محمود کریمی تصویر شهید حدادیان و پرچم ایران را به پدر شهید حدادیان هدیه داد و از رشادت های این خانواده شهید پرور تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه از نماهنگ سلام به آینده 3 به خوانندگی حسین حبیبی در جشن پنج سالگی دکترسلام رونمایی شد.

سرگرد محمود اشراقی مرزبانی که پیشنهاد رشوه شهرام جزایری رانپذیرفت  از تبریز به جشن دکترسلام رسید.

محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران جشن دکترسلام حاضر شد.

عبدالحسین روح الامین دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران وارد سالن شد.

با پخش کلیپی درخصوص عزت الله ضرغامی از وی برای حضور در سن برنامه و ایراد سخنرانی دعوت شد.

ضرغامی گفت:ما هزینه دانستن را دادیم که امروز داغ ما این است که هر چه انسان ها بیشتر درک می‌کنند طبیعتا بیشتر گرفتار می‌شوند و فحش می‌خورد.

وی افزود:دوران پخش فیلمهای سینمایی در صداوسیما را به قبل از اباژور و بعد از آباژور تقسیم می کنند.

ضرغامی ادامه داد: دکتر سلام با راهبرد مقاومت پیش رفته است،کار دکتر سلام بسیار ارزشمند است بر خلاف اتاق آقای رئیس جمهور که سرد است اما فضای دکتر سلام بسیار گرم است.

وی گفت:ما در شرایطی که این همه مشکلات و فساد اقتصادی داریم اما معتقدم بسیاری از مقامات پاک زندگی می کنند اما من متعجبم که برای جزئیات مبارزه با فساد از رهبری استجازه گرفتند و امیدوارم خداوند انقدر به قوه قضاییه درایت دهد تا شاهد برخورد مناسب با مفسدان اقتصادی باشیم.

وی افزود:بسیاری از خدمتگزاران و مسئولان، به فعالیت خود می پردازند و انشاء الله که به دستگاه قضایی توفیق دهد که با مفاسد اقتصادی مبارزه کند.

در ادامه مستندی درخصوص عبدالحسین روح الامینی  پخش شد.

عزت الله ضرغامی از روح الامینی با اهدای پرچم ایران تقدیر کرد.

حمید رسایی در لحظات پایانی برنامه به جشن دکتر سلام رسید.

در بخشی از مراسم ارتباط زنده‌ای با یکی از آقازاده‌ها و ژن‌های مرعوب خارج‌نشین برقرار شد و او به طور زنده با حاضران در جشن سخن گفت.

این مراسم با پخش آهنگ دکترسلام، بریدن کیک جشن تولد پنج‌سالگی و پس از نورافشانی پایان یافت.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار