در هفتمین روز از هفته دولت 7 طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان چادگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت خوابگاه آموزشگاه شبانه‌روزی جوادالائمه در روستای علی‌آباد بخش مرکزی و دو باب منزل مسکونی با مساحت 160 مترمربع و 80 مربع برای تحت پوشش از سوی کمیته امداد به بهره‌برداری رسید.

 طرح آبیاری بارانی در روستای مشهد کاوه در سطح 16 هکتار با اشتغال‌زایی 5 نفر و با دبی آب 12 لیتر در ثانیه به بهره‌برداری رسید با اجرای این طرح سطح زیر کشت با همان آب از 12 هکتار تا 16 هکتار و راندمان آبیاری از 30 درصد به 70 درصد افزایش یافت در این طرح 145 میلیون تومان از اعتبارات بلاعوض دولتی، تسهیلات بانکی و  آورده کشاورزان بود.

طرح بارانی 50 هکتار در شهر رزوه از دیگر پروژه‌هایی بود که با اعتبار 550 میلیون تومان افتتاح شد این طرح با 200 میلیون تومان بلاعوض و 300 میلیون آورده کشاورزان اجرا شده است.

پروژه احداث شبکه روشنایی معابر بین روستای حجت‌آباد و درکان با هزینه 620 میلیون ریال به طول 800 متر در بخش مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گلخانه تولید گوجه‌فرنگی زیتونی در روستای حجت با اعتبار 4 میلیارد ریال و با سطح زیر کشت 3 هکتار و پیش‌بینی تولید سالانه 50 تن از دیگر طرح‌هایی بود که در شهرستان چادگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است در افتتاح 7 طرح شهرستان چادگان سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده  انتظامی و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.