۴۰۰ هزار پاکت عاطفه‌ها یازدهم مهر ماه، زنگ مهر عاطفه‌ها در مدارس مازندران توزیع می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه ۴۰۰ هزار پاکت مهر بین دانش اموزان توزیع می‌شود، گفت: دریازدهم مهر ماه امسال زنگ مهر عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس و با توجه به در پیش بودن جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند «کمپین کیف مهربانی» در جشن عاطفه‌ها مانند سال گذشته در استان اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۷۵ هزار تومان به صورت نقدی و یا تهیه یک سرویس کامل از کیف و لوازم التحریر دانش آموزان نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

اسکندری افزود: مازندرانی‌های نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت # ۰۱۱ *۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر واریز و در کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کنند.

وی گفت: مردم استان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها اهدا کنند تا این کمک‌ها در سریعترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

اسکندری با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در روز پنجشنبه پانزدهم شهریور در ۷۰ پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر‌ها و روز جمعه شانزدهم‏ شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می‌شود، افزود: در اجرای جشن عاطفه‌ها صدا و سیمای مرکز مازندران، آموزش و پرورش استان و سازمان دانش آموزی با کمیته امداد همکاری دارند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران به توزیع ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان ساروی اشاره کرد و گفت: سومین مرحله توزیع سبد‌های غذایی بین نیازمندان ساروی با مشارکت مادران و همسران شهدای مدافع حرم و جانبازان اجرا شد.

وی افزود: دراین طرح خداپسندانه تعدادی از بانوان عضو خانواده شهدا و همسران جانبازان دفاع مقدس با جمع آوری و اهدای کمک‌های نقدی خود اقدام به تهیه بسته‌های غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان کرده و بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی گفت: این طرح هر ۳ ماه انجام می‌شود و به مناسبت عید سعید غدیر و ولایت مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام، تعداد ۵۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲۵ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان ساری توزیع شد.
انتهای پیام/آ 

برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار