۳ هزارباکس آب معدنی و ۱۲۰ تانکرآب از مازندران به سیستان و بلوچستان با مشارکت پرشور مردم مازندران جمع آوری و ارسال شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: ۳ هزار باکس آب معدنی و ۱۲۱ تانکر اهدایی مردم مازندران از طریق پایگاه‌های هلال احمر جمع آوری و در قالب دو دستگاه تریلی به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: طرح نذر آب با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان تحت تاثیر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

اکبری گفت: اجرای کارناوال بشردوستی، حمایت از زندگی و کرامت انسانی در ۲۰ شهراستان از رامسر تا گلوگاه برنامه ریزی شده است که تا کنون با استقبال پرشور مردم استان همراه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران افزود: نیکوکاران مازندرانی می‌توانند با مشارکت در این طرح بطری‌های آب معدنی یا تانکر‌های آب و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به منظور ارسال به مناطق متاثر از خشکسالی به مراکز مستقر در شهرستان‌ها و یا شعب جمعیت هلال احمر محل سکونت تحویل دهند.

خاکپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور نیز گفت: با توجه به ‏خشکسالی سال‌های اخیر در بیشتر مناطق کشور، طرح نذر آب برای حمایت از مردم مناطق کم آب در این جمعیت در نظر گرفته شد.

وی افزود: به همت مردم خیر شهرستان نور با اهدا ۱۵ تانکر ذخیره آب آشامیدنی به ظرفیت ۶ هزار و ‏‏۵۰۰ لیتر، هزار و ۵۶۰ بطری آب معدنی و نیز جمع آوری مبالغی وجه نقد در این طرح خداپسندانه شرکت کردند.
انتهای پیام/آ


اجرای طرح نذر آب از رامسر تا گلوگاه

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.