ششمین جشنواره گردو در شهر بزنجان بافت برگزار شد.

ششمین جشنواره ملی گردو در بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در جشنواره گردو گفت: ایجاد فضای نشاط اجتماعی و معرفی محصولات کشاورزی از مهمترین انگیزه‌های برگزاری این نوع جشنواره ها است که امیدواریم ادامه دار باشد.
وی افزود: معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه از دیگر انگیزه‌های برگزاری این جشنواره است .

ملانوری تصریح کرد: شهرستان بافت داراری ویژگی‌های خاص زیادی در تولید محصولات کشاورزی مانند گردو است همچنین در تربیت نیروی تحصیل کرده ومعرفی رتبه های دانشگاهی نیز شهر نمونه ای است.
وی با بیان اینکه شهرستان بافت محصولات کشاورزی زیادی و متنوعی دارد افزود: این شهرستان در بخش‌های دامداری و دامپروری و تولید محصولات لبنی نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس نیز در این جشنواره گفت: جشنواره گردو فرصتی است برای تقدیر از زحمات افرادی است که عمر خود را به پای شهدا گذاشتند.
وی دومین هدف از برگزاری این جشنواره را شناساندن ظرفیت‌های این منطقه دانست و افزود: شهرستان بافت سرشار از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری  در حوزه صنایع دستی نیزاین شهرستان قابلیت‌های زیادی دارد و باید قالی، گلیم و جاجیم این منطقه را نیز معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

ششمین جشنواره ملی گردو در بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.