پرونده جودوکاران کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی با ۱ نشان نقره، ۱ برنز و ۱ عنوان پنجمی بسته شد.

المپیک قاره کهن؛ پایان کار جودوکاران کشورمان با ۱ نقره و ۱ برنزبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابتهای جودو هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی امروز جمعه 9شهریور ماه در شهر جاکارتا کشور اندونزی به پایان رسید که تیم 6نفره جودو کشورمان موفق به کسب 1نشان نقره،1برنز و 1عنوان پنجمی در این رقابت ها شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بر اساس این گزارش در وزن منهای 81 کیلوگرم، سعید مولایی نماینده شایسته کشورمان به نشان نقره دست یافت.

مولایی پس از استراحت در گام نخست، نماینده کشور میزبان را در 1دقیقه و 13ثانیه ایپون کرد ودر ادامه جودوکار چینی را با ایپون کرد و راهی نیمه نهایی شد.

او در نیمه نهایی لی سئونگ سو کره ای را ایپون کرد و در فینال و در عین شایستگی در شرایطی که تا ثانیه پایانی از حریف پیش بود با اخطار داوران از رسیدن به نشان طلا بازماند و صاحب گردن آویز نقره شد.

محمد محمدی بریمانلو نماینده شایسته کشورمان موفق به کسب نشان برنز وزن منهای 73 کیلوگرم شد.

بریمانلو پس از استراحت در گام نخست جودوکار فیلیپینی را در 53 ثانیه ایپون کرد و با پیروزی برابر جودوکار قزاقستانی دارنده عنوان پنجمی آسیا و نایب قهرمانی رقابت های گرند پری آنتالیا، به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با قبول شکست برابر جودوکار کره جنوبی دارنده نشان برنز قهرمانی جهان و عنوان سومی آسیا از رسیدن به فینال بازماند و در جدول شانس مجدد در بیست ثانیه نماینده کره شمالی را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

جواد محجوب جودوکار وزن به اضافه 100 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب نشان برنز این رقابتها شد.

محجوب پس از استراحت در دور اول، جودوکار قرقیزستانی را ازپیش رو برداشت و با قبول شکست برابر قهرمان جوانان جهان و نایب قهرمان رقابت های گرند پری هوهات از کشور مغولستان به جدول شانس مجدد راه یافت.

محجوب در مبارزه ای نزدی نتیجه را به نایب قهرمان جوانان جهان و دارنده دو عنوان سومی رقابتهای گرند پری تاشکند و گرند پری هوهات از کشور ازبکستان واگذار کرد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم علیرضا خجسته با قبول شکست برابر جودوکار کره شمالی از دور رقابتها کنار رفت.

در بخش بانوان دنیا آقایی در وزن منهای 70 کیلوگرم نتیجه را به جودوکار کشور چین واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت و در وزن منهای 57 کیلوگرم مبینا عزیزی با قبول شکست برابر جودوکار چینی حذف شد.


بیشتر بخوانید: جودوکار ایران در رده پنجم آسیا قرار گرفت


انتهای پیام / 

نگاهی به پرونده جودو کاران ایرانی در جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار