در آخرین روزهای هفته دولت آخرین افتتاح ها و کلنگ زنی ها و بهره برداری ها در استان و شهرستان های کرمانشاه انجام شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مجموع در هفته دولت امسال 567 طرح عمرانی و 103 طرح اقتصادی با دو میلیون و 625 هزار و 931 میلیون ریال اعتبار ملی، 427 هزار و 784 میلیون ریال اعتبار استانی، یک میلیون و 983 هزار و 758 میلیون ریال سرمایه‌گذاری و 761 هزار و 684 میلیون ریال از سایر منابع افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین سه میلیون و 305 هزار و 980 میلیون ریال اعتبار برای احداث 7034 واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله‌زده و چهل میلیون و 485 هزار و 750 میلیون ریال اعتبار برای تعمیرات 50 هزار و 610 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده صرف شده است که در مجموع 13 میلیون و 590 هزار و 887 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و مناطق زلزله‌زده استان هزینه شده است.

طرح خرید وتجهیز کلونی زنبور عسل با ظرفیت ۵۰۰کلونی بااعتبار ۸۲۰میلیون ریال وبااشتغالزایی ۱نفر مستقیم (مجری طرح فرزانه پروه )واقع در روستای پشته سماوات دهستان چله به بهربرداری رسید .

کارخانه فرش ماشینی شهرستان ثلاث باباجانی با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار متر مربع فرش ماشینی و ظرفیت تولید سالانه 150 هزار متر مربع گلیم و گلیم فرش با اشتغالزایی 120 فر به طور مستقیم و غیرمستقیم با اعتبار 240 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی شهرستان ثلاث باباجانی کلنگ زنی شد.

رستگار یوسفی فرماندار  جوانرود  از افتتاح طرح گازرسانی به 9روستا و آغاز عملیات گازرسانی به 21 روستای این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وی گفت : یک هزار خانوار در 9 روستای بخش مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که برای گازرسانی به این روستاها 32 میلیارد ریال هزینه شده و عملیات آن از مرداد سال 96 آغاز شد.

فرماندار جوانرود یادآور شد: همچنین عملیات گازرسانی به 21 روستای دیگر این شهرستان با اعتبار 52 میلیارد ریال آغاز شد.

به مناسبت هفته دولت عملیات ساخت مجتمع اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اعتبار 54 میلیارد ریال آغاز شد.

پوریاور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت: این مجتمع اداری با زیر بنای سه هزار و 246مترمربع در چهار طبقه احداث می شود.

بهمن پوریاور افزود: برای ساخت این مجتمع 54 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

کولانی مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت پنج طرح با اهمیت و گسترده شامل چهار طرح آبخیزداری و یک طرح جنگل داری آغاز شده و در حال اجر است.

حسنی خوانسارمدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: با افتتاح 2کتابخانه عمومی در هفته دولت در روستاهای چهر هرسین و ده پهن کرمانشاه، تعداد کتابخانه های عمومی روستایی استان به 19مورد رسید.

میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت با هدف تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از فساد اداری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، بخشنامه تشکیل میز خدمت با ساز و کار جدید به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ساز و کاری جدید منطبق بر قوانین با تجهیزات و امکانات به روز در فضای ورودی اداره کل در مساحتی بیش از 100متر مربع با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و سرعت عمل در پاسخگویی به آنها تشکیل شده است.

طرح سالن آزمون الکترونیکی مرکز فنی و حرفه‌ای  شهرستان اسلام آباد غرب با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان افتتاح شد که با افتتاح این طرح 20 دستگاه سیستم در اختیار آزمون دهنده‌ها قرار داده می شود .

افتتاح انبار مرکزی دارویی بیمارستان امام خمینی‌(ره) اسلام‌آباد غرب با هدف ارسال آمار کلی آنلاین دارو‌ها، برآورد دارو‌های کم مصرف، کنترل دارو با اعتباری بیش از 200 میلیون تومان افتتاح شد.

طرح توسعه شبکه برق روستای سیاه‌کیسخروی با اعتبار بالغ بر 45 میلیون تومان و 250 متر شبکه فشار قوی از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری اسلام‌آباد غرب بود .

ادامه طرح برق در روستای سیاه‌شیخه با اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستا با اعتباری بیش از 35 میلیون تومان و یک‌هزار و 250 متر فشار ضعیف و 200 متر فشار قوی صورت گرفت.

بهره‌برداری از پانسیون 2 طبقه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه‌شیان در طرح تحول سلامت با اعتباری بالغ بر220 میلیون تومان با زیربنا 160 متر از دیگر طرح‌های افتتاح شده اسلام‌آباد غرب بود.

معبر روستایی در روستای معارفی بخش شیان از محل اعتبارات قیر رایگان با اعتباری بالغ بر 61 میلیون تومان به مساحت 2‌ هزار و 500 مترمربع با جدول‌گذاری افتتاح شد که زیرسازی این معبر توسط دهیاری روستا و آسفالت آن توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است.

کلنگ‌زنی مخزن آب شرب سراب شرف‌آباد اسلام‌آباد غرب و بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه قلم‌چی از دیگر اقدامات انجام شده فرمانداری این شهرستان طی هفته دولت بوده است.

مشخصات فنی مخزن با ظرفیت 200 متر مکعب و مبلغ اعتبار 25 میلیارد ریال با مدت پیمان قرار داد 18 ماهه و هدف بالابردن ظرفیت ذخیره و تامین فشار این پروژه با تامین جمعیت تحت پوشش 12500 نفر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آغاز عملیات ساخت مجتمع اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اعتبار 54 میلیارد ریال

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.