پسر جوان که با مشاهده آگهی پیرایش رایگان یک پیرایشگاه برای کوتاه کردن مو مراجعه کرده بود پس از کوتاهی موهایش شوکه شد.

نقره داغ شدن پسر جوان در پیرایشگاه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر جوان اهل چین که تصور می کرد یک پیرایشگاه رایگان را برای پیرایش مو و همچنین جوان سازی پوست خود پیدا کرده است نقره داغ شد. این جوان نه تنها مجبور به پرداخت 40000 یوآن (5.854 دلارآمریکا) به صاحب پیرایشگاه شد بلکه بخاطر مدل موی عجیبی که پیرایشگر روی سرش پیاده کرده بود در شبکه های اجتماعی چین مشهور شد.

ژیائو 18 ساله در گفتگو با یکی از شبکه های محلی چین درباره این ماجرا گفت : " روز سه شنبه تبیلغ آگهی متعلق به یک پیرایشگاه  را دیدم که ادعا می کرد کوتاهی مو و جوان سازی پوست در آن بصورت رایگان انجام می شود. پس از مراجعه به این سالن و انجام کوتاهی مو و پیش از شروع جوان سازی ناگهان یکی از پرسنل صورتحسابی را تحویل داد که نشان می داد برای کوتاهی مو و مدلی که روی موهایم پیاده شده بود باید 40000 یوآن پرداخت می کرد. همچنین به من اعلام شد بخاطر اصلاح خط مو در بالای پیشانی مبلغ پرداختی 8800 یوآن بود که با تخفیف این مبلغ در نظر گرفته شده است."


بیشتر بخوانید: نخستین زن سارق خودرو در عربستان! + فیلم 


ژیائو که کاملا شوکه شده بود ابتدا شروع به مخالفت کرد اما پرسنل سالن به او گفتند تا قبل از پرداخت دست کم 18000 یوآن (2643 دلار) حق ترک آنجا را ندارد. سرانجام این جوان با پرداخت 2500 یوآن موفق به خروج از این پیرایشگاه شد. مصاحبه این جوان با یکی از شبکه های تلویزیونی محلی چین او را تبدیل به چهره مشهور این روزهای فضای مجازی در این کرده است. پس از این مصاحبه مقامات محلی چین اقدام به بررسی مسئله کردند. مالک پیرایشگاه ابتدا این ماجرا و دریافت پول از ژیائو را انکار کرد اما پس از بررسی بیشتر او ضمن اخراج مدیر وقت پیرایشگاه پول پرداختی این جوان را به او بازگرداند.

گفتنی است؛ این ماجرای جالب در شهر "هانگژو" چین رخ داد.

انتهای پیام/

غافلگیری عجیب مشتری جوان در پیرایشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قیصر
۰۰:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
چه زشته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
ولی قشنگ شده موهاش منم میخوام :))