گلباران مزار شهدا در سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی

به مناسبت دهم شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی ، کارکنان پدافند هوایی سمنان با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) با آرمانهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر سرتیپ محمدرضا علیان نژادی معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش در مراسم گلباران مزار شهدا با تشریح موفقیت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در سه هزار روز جنگ تحمیلی در شرایط سخت تسلیحاتی و تجهیزاتی بعد از انقلاب گفت: توان نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران هم اکنون برای دشمنان غیر قابل تصور است.

وی دستیابی جوانان متخصص و غیور ایرانی به دانش تولید انواع تجهیزات نظامی مورد نیاز را یکی از دستاوردهایی دانست که به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و با تکیه بر توان داخلی محقق شده است.

معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش با اشاره به برخی تهدیدات نظامی آمریکا و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد : جوانان جان برکف پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، شبانه روز از حریم هوایی ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمنان میهن نخواهند داد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با اهداء گل، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، یاد و خاطره غیور مردان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام / گ

جزئیات گلباران مزار شهدا در سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی

برچسب ها: ارتش ، نیرو مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.