فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از انهدام باند حرفه‌ای زورگیری دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عارف نژاد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت :شب گذشته یکی از تیم‌های این فرماندهی هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی به مردی جوان که در اطراف خودرو‌های پارک شده در حال پرسه زنی بود، مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با توجه به تناقض‌گوئی‌های مظنون او را بازرسی بدنی و یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب ۸ تیری، ۲ دستگاه تلفن همراه و یک عدد پنجه بوکس کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی‌های علمی پلیس به ۳ فقره زورگیری تلفن همراه و کیف پول با همدستی ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ عارف نژاد عنوان کرد: تیم تجسس این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ همدست متهم در بازرسی از پاتوق آن‌ها ۹ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه پیکور، یک دستگاه موتور جوش، یک قبضه اسلحه شکاری، تعداد زیادی کارت شناسایی، ۲ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و ۴ قبضه چاقو تاشو کشف کردند.

وی گفت: با توجه به مستندات کشف شده از مخفیگاه اعضای این باند با هماهنگی قضائی تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

دستگیری سارقان زورگیر در زاهدان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار